kahve molası



ben bi süre yazmayayım. en iyisi. 1 hafta görünmeyeyim ortalıkta. kendimi dinlemeye çok ihtiyacım var çünkü. bir türlü de tam olarak yapamadığımdan geçici kendine gelmeler yaşamaktansa bir süre herşeyden uzak kalmakta fayda var. istanbul dışına çıkma gibi şansım da olmadığından istanbulun içinde herkesten kaçarak geçirebilirim bu süreyi.
ufak bi kahve molası herşey başlamadan kendime gelmek için gerekli. neyse aşağıda klip bıraktım giderken size yolluk bişeyler :P
hatta artık yazamadığım birçok okuyucumu çileden çıkarıp siteden uzaklaştıran yazılarımı da biraraya topladım aşağıda.(bunu bu yazıyı yazdıktan sonraki gün yazıyorum :) dayanamadım son bir kez uğrayayım dedim :) )
bu yazıyı editlemek istedim. bugüne kadar onun için yazdıklarımı ve yaptıklarımı düşündüm. bunları onun görmeyeceğini biliyorum ben okuyanlarla paylaşmak istedim. kötü giden herşeye bir nokta koymak için uğraşıyorum. herşey için bir hafta sürem var. bittiğinde görüşürüz.

eroy hakkında herşey
tavşan deliği ne kadar derin
salı
olmadı mı olmuyor işte
pazartesi ertesi
biraz sessizlik lütfen
şebnem ferah, şarkılar, hatıralar, kahvaltı hatta bencillik
sessizlik, those were the days my friends, gece soğuk ama heryer daha güzel
yıldız, gece, serinlik, uyumak, dilek tutmak
fark ettim ki
güzel şehir şu istanbul
sadece dinle eroy, bana cevap verme
yoksa ben seçilmiş kişi miyim? ya da sen benim için seçilmiş olan mısın?
ama seni gördüm göreliiii
olay bir de bu açıdan bak
kötü gündür geçer umarım
eroy' u tersten okumak gibi bişey
light side vs. dark side
the end
o
hepimiz veya bazılarımız belki de sadece biz
içerim ben bu akşaaam
yıldızlara bakıp dilek dilemek
eğer bu bizim sonumuz olacaksa varsın dillere destan bir son olsun
yarını beklemek, beklerken biraz konuşmak
yol ayrımı
o sendin
ne yapıyorum
seni düşünüyodum bir anda aklıma tüm insanlık geldi
bugün güzel bir gün
yeni eroy mu? evet
birkaç fotoğrafa bakmak, yazmak, bir türlü yeni bir hikayeye başlayamamak
biraz gülsem iyi olur sanırım
biraz yürüyelim mi eroy?
benim odam karanlık
hiç vazgeçemediğim bir fincan kahvesin aslında sen
biz gideriz modaya heyyy
hergün bugün gibi aslında ama ben bunu yeni anladım
içindeki sesi dinlemek
uyumak uyuyamamak ya da korkmak
going under istemiyorum bunları duymak
ve ben biraz daha büyüdüm

  1. Comment by Yeditepe İstanbul on 15:22  

    İstediğin kadar kaç!
    23 Eylül'de görüşeceğiz, belki yine kebabı dibine vururuz, ne dersin?
    :)

  2. Comment by Yeditepe İstanbul on 00:55  

    İnsan damarlarında akan kanın, yada kalp atışlarının sesini duyabilseymiş, sağır olurmuş.
    Artık bundan ne ders çıkaracağını da ben söylemeyeyim, sen bul ;)

  3. Comment by Misterio on 20:29  

    gel eroy, gel geel geeel yapabiliyosan gittigin yerde gölgeni bırak da gel..

  4. Comment by Adsız on 15:17  

    1 hafta olmuş, yoksun.. umarım gerçekten de iyi bir kahve molası olmuştur, hatrı başlayan yeni 40 yıl güzel geçer.. :)

  5. Comment by eroy on 15:33  

    yorumlarınız çok teşekkürler :))
    dün gece yazacaktım ama 12' yi geçmişti saat. bugün yazmaya başlıycam tekrar. daha güzel yazılarda yorumlarınızı okumak dileğiyle..
    merhaba hepinize :)