eğer bu bizim sonumuz olacaksa, varsın dillere destan bir son olsun.


yarın herşey bitecek. belki de herşey bambaşka bir şekilde yeniden başlayacak. tek bildiğim bu kısır döngünün yarın kırılabileceği. herkesten sakladığım gizli bahçemde bu sefer yalnız olmuycam. ama bu belki de birinin yanımda olduğu son sefer olacak. o zamana kadar ben yine tek başıma oturuyor olucam. kendi fotoğrafımı kendim çekicem, kedilerle oynamaya devam edicem.Live 4 it! gerçekten anlamını bulacak ve belki de gerçekten ne için yaşaması gerektiğini anlayacak. ama son yakın bunu hissediyorum iyi veya kötü olacağını zaman gösterecek..

  1. Comment by oky on 04:32  

    hadi bakalım merakla bekliyoruz.

  2. Comment by un4tunately on 02:15  

    oralarda durumlar nasıl? bitti mi?

  3. Comment by eroy on 08:16  

    >oky
    bekleyenler arasında ben de varım :)

    >unfortunately
    iyi gibi :) ama henüz bitmedi.

  4. Comment by 7.oda on 02:10  

    eee.. bugün ayın 7 sini de devirdik! oldu mu beklenilen??

  5. Comment by Adsız on 03:09  

    erooooooy... eroooy yaşıyo musun?

  6. Comment by eroy on 17:05  

    >7. oda
    hayır ne yazık ki olmadı daha..

    >bi dost
    hala yaşıyorum. gibi :) yarını bekleyerek..