bugün güzel bir gün

bugün güzel bir gündü.
herşey daha iyiye gidecek. nerden mi biliyorum?
bilmiyorum ki.
sadece inanıyorum. hissediyorum sana bakınca..
hayatım yeniden neşeli olacak.
evet, olmalı..

  1. Comment by Adsız on 09:35  

    neşeli ol tabi..inadına bile olsa,sanki karli havadaki rüzgar misali..herkes rüzgarın dağıtacağına inanır ama kimse dahada savuracağına,soğutacağına inanmaz..ben bile okuduktan sonra ümitlendiysem,sen hayli hayli yakında yüzünün güleceğine inanabilirsin..günün güzel geçsin..hiçbirşey sağlığından önemli değil..iki gün önce hastanenin acilinde yattım ve derbeder,bitap,eksik kollu bacaklı vs vs bir çok insan gördüm..en büyük zenginliğin,mutluluğun içinde..çok geçmeden tozlanmadan yine çıkar onu..

  2. Comment by Unknown on 11:14  

    hissediyorum sana bakınca..

    Hayra alamet değil bu cümle.. Daha geçmemiş.. ;)

  3. Comment by eroy on 23:21  

    >anonymous
    çok geçmiş olsun, umarım iyisindir şimdi.
    hastanelere karşı bir fobi ve nefretim var. üzülüyorum oraya gidince çünkü. hatta bi gece babamı acile götürmüştük biraz rahatsızlanmıştı. mr dı, tahlili derken gece o rutubetli ve sessiz, yarı aydınlık yarı karanlık koridarlarda dolaşmak inan ki bana acıdan başka hiçbirşey vermedi çok korktum hatta.
    yeni bir hikayeye başlıyorum dedim. o zaman çok daha güzel olacak burası umarım. eroy günlüklerine yeni ve temiz bir kitap ekleme zamanı geldi ;)

    >dhilgul
    haklısın abi bence de hayra alamet değildi :)
    herşeyin değiştiğini göstermek için çook yazı yazmam gerekecek :)