başka şeyler hakkında da yazmak :)


cumartesi günü formula g' ye gittim. seneye biz de burada olacaz ama hidromobil olarak farklı bir yarış için burada olacağız. ama yıldız' ın bu mağlubiyeti canımı sıkmadı değil. ben de bir yıldızlı olarak sosyal sorumluluk bilinciyle kendi okuluma yardımcı olmaya karar verdim. belki de iki yarış için birden olurum :) gözüm doysun di mi :P ama belki de birşeyler üretmem gerek sadece birini düşünmeye odaklanmışım. başka şeyleri de düşünmem gerek. şimdi geç oldu ama yarın yazarım formula g anılarımı :)


bugün sabah kalkıp tenis oynamaya gittim :) ilk defa oynamanın verdiği heycan ve acemilik de üst düzeydeydi :) raketler çok pahalı olmasa alıcam kendime bi raket aslında. kredi kartına 12 taksit yapan biyer olsa hemen alıcam :) öğrenci insan taksitsiz bişey alamaz :) alırsa öğrenci değildir :P ama ben sevdim bu tenis işini haftaya yine oynamaya karar verdik.
herşeyin güzel gittiği bugünde birşeyleri ters gitmemesi olmazdı di mi :) oyun oynarken tam da bileğimi kimliği henüz belirlenemeyen bişey ısırdı. lan davutpaşada da zaten ne beklenirdi yabanıl hayatın ortasınsaydık. ama o böcük müdür arımıdır nedir ısırdığında elim gitti zannettim böyle bir acı olur mu ya bileğim biraz şişti şimdi inmiş ama bunu yazarken farkettim ki ufak bir su toplama izi var ( kolumu ışığa tutup baktım evet su toplamış ) neyse dokundum şimdi korka korka çünkü dokunduğumda acı veriyorsa ahan da al başına belayı kesin bişey olmuştur sonra git doktor doktor dolaş ama dokundum acımıyo bugünlere şükür olsun :)
şekilde görüldüğü üzere dark side' a kaçan kırmızı kıyafetlerimle tenise yeni bir soluk getirdim moda konusunda :P
merak ettim de neden tenisçiler hep beyazlar içindeler? ben tenisçi olsam gri ve siyaha yakın veya lacivert giyinirdim hep :) merak etmeyin ben satanist değilim :) ama koyu renklere, siyaha griye bu renklerin diğer renklerle oluşturduğu karışımlara, veya yanyana gelmelerine ilgim var :) hmm.. sanırım şu ortaya çıkıyor ki kelimelerle ifade edemediğim bir renk zevkim var :) aslında renk zevkim oky ile aynı diyebilirim. neyse konu dağıldı burda bi son veriyorum renk olayına.
al işte konuyu da unuttum. yazının ruhu gitti. kim dedi renk diye ya? dersin ortasında hocam sınav ne zaman olacaz diye sormak gibi bişey oldu. ne ders kaldı ne konu :P neyse artık haftaya tekrar yazıcam zaten tenis ile ilgili. o zamana kadar esen kalın sevgili tenisseverler :)