ne yapıyorum?

ne doğru dürüst yemek yiyorum ne de uyuyorum. hergün 6 da kalkıp akşam 9 da eve geliyorum. 9 kilo vermişim bu ay pilim bitecek yakında ama bunların aksine hiç bu kadar dinç olduğumu hatırlamıyorum.
tüm bunların yanında o kadar büyük bir boşluk hissediyorum ki şu an. sebebini de biliyorum. tüm amacım senle konuşmaktı evet veya hayır bile anlamını yitirmişti bi yerden sonra. şimdi ise herşey bitti. artık arkadaşız ama benim bir amacım kalmadı ki şimdi. bu kadar mı çok düşünüyordum seni? her zamanımı işgal ediyor muydu bu kadar? şu an bile düşünüyorsam birşeyleri yanlış mı yaptım ya da birşeyleri eksik mi söyledim?
eroy:niye öyle bakıyorsun?
-bi insan kendi kendini nasıl mahveder ona bakıyorum
bu söz içimi acıttı. bir arkadaşım söyledi bunu. haklıydı galiba. ne yapıyorum ben? hala mı dibe vurmaya çalışyorum ne dipsiz bi yermiş burası!
live4it! in okuyucu sayısı da giderek düşüyor artık diğerleri de aslında benden bişey olmayacağını anladılar sanırım. ben de bişey yapamıyorum zaten. benim dışımda herkes haklı. ben bu kadar çok mu yanlış yapıyorum?
sen son yazımı okumuşsun. kendini kötü biri gibi hissetme lütfen sen ne yaptın ki? ama sağ alt köşede arşivlere bak bi ara sana söylemediğim, senden sakladıklarımı da oku. oku ki benim içim rahat etsin. hatta yorum yaz. ne garip bişey olur insanın kendi hakkında yazılanlara yorum yazması. zaten saçma da olur ne yazıcan yorum olarak. ama yorum yazılmasını çok seviyorum ben. sen neden yazmayasın.
bugün berbat hissediyordum kendimi. hatta sana mail atacaktım ne yazdığımı tam olarak ben de anlamamıştım aslında ama huyum bu bir kez yazınca tekrar okumuyorum. o yüzden ki sözlerimi geri alamam şarkısını çok sevmeye başladım. ama bir an arkadaşlarla şakalaşırken çok içten güldüğümü farkettim amma da özlemişim.tekrar güleceğim şeyler yazacağım artık. yazmalıyım çünkü farkettim ki bu şekilde gidersem çok kötü olacak benim için kendimden korkmaya başladım.
bir yerlerden başlamalıyım artık ama nerden başlasam ki? en son yol ayrımındaydım di mi ben..

  1. Comment by Misterio on 01:46  

    midene yumruk atmak istiyorum, sonra hissetmeyeceğin dank ediyo daha etkili çözümler arıyorum hala bulamadığım... hiç bişey yaşamadın daha, bu neki demek istiyorum sana.. hani fazla, çok fazla üstlere koyduğunu anlatmak için... belki evet deseydi, belki bundan 3-4 ay sonra herşey daha da boşlukta olacaktı.. sen şu anı iyi değerlendirmeye baksana.. o nası bu nası demeden sadece geçmeyi amaç edinmiş hayatı iyi yaşasana.. 3 yıl önceki cumartesi gecesinden hiç farkı yok bugünün, sadece büyüdüğünü, büyümen içinde hüzünlerle yüzüp, kurulanman gerektiğinin farkına varsana. buldum, sanırım seni camdan sarkıtabilirim.

  2. Comment by Unknown on 12:29  

    Bak MFÖ ne diyor:

    Aşkta böyle derinlere inmeseydim
    Sevenlerden başka türlü sevmeseydim
    Tapar gibi yüzüne yüz sürmeseydim
    Geceleri yollarına düşmeseydim

    Vurgun yedim
    Bu sevdadan vurgun yedim

    Söz : Aysel Gürel
    Müzik : Fuat Güner

    Yaşadıklarını unutmazsan yaşamaya devam edemezsin. Yaşadıkların deniz olur, senin pruvanda bi delik zaten var.. O deniz o delikten içeri önce sızmaya başlar, geminin içinde de bi denizin vardır artık.. O raddeye gelmeden önce deliği tıkayıp yola devam etmek zorundayız.. Kendi denizinde boğulmayı kim ister ki?

  3. Comment by Adsız on 10:50  

    misterio sana katılıyorum çok doğru şeyler yazmışsın eroy bunları okuyosun dimi misterio seni camdan sarkıtıcak bende eğer burda yani bodrumda olsaydın seni hızlı giden bi tekneden sarkıtırdım sanırım hem sen rüzgarı seversin biliyorum iyi olurdu..

  4. Comment by Yeditepe İstanbul on 16:27  

    Bense sadece omzuna vurur ve:

    Tadını çıkar

    derdim...

  5. Comment by eroy on 20:16  

    >misterio
    haklısın demekten başka birşey diyemiyorum sana. ama bilmiyorum işte sürekli birşeyler eksik ve nedense hiç mutlu hissedemiyorum ya günün sonunda ne olursa olsun berbat bi acıyla uyuyorum içimi kemiriyor.
    aslında öyle birşey yapmak lazım belki bir şokla kendime gelirim :) ama camdan sarkıtırken aman dikkat :)

    >dhilgul
    ben istiyorum abi. bir an önce bitsin istiyorum. gemimin de batması aslında umrumda değil, zaten tek kişilik bir gemi benimkisi sandal gibi bişey. hatta farkettim ki tabanda bilerek delikler açıyorum. sonra çok pişman olacağımı biliyorum ama açmaya devam ediyorum.

    >yasmin
    ahaha.. okuyorum ve hak verdikçe daha bi içim acıyo. ama güzel olurdu ya dediğini yapmak :)yine dikkat diyorum bakın elinizden kayarım aman dikkat :)

    >sevda sözleri
    tadı aslında acı bir yemek gibi abi yedikçe acıdan gözlerin yaşarıyor ama yine de yiyorsun. nefes alamayacak gibi oluyorsun bazen su içmek istiyosun içsen de fayda etmiyor. gözlerinden yine yaşlar geliyor ama yemeye devam ediyorsun. bir daha asla diyorsun ama onsuz olamıyorsun.