birkaç fotoğrafa bakmak, yazmak, bir türlü yeni bir hikayeye başlayamamak..

o kediler birinin kucağına bu kadar mı yakışırdı :)


cocacola light beyne çok zararlıydı di mi haklısın. hafızaya çok zarar ama seni unutmamı sağlayamıyor işte. bu anı çekmek ne kadar da mutlu etmişti beni ama sen bilmiyodun işte.
duman dinlemek istiyorum demiştin. ben de dinliyorum işte sabahtan akşama dinler oldum zaten. köprüaltı' nı çok sevdim, en sevdiğim o mu değil mi bilmiyorum. ama tüm sözlerini sana bağıra bağıra söyleyecek kadar gitar çalmayı bilseydim inan bana yapardım. ama şimdilik sadece winamp' a eşlik ediyorum. ama yeterince iyi çalarsam sen birgün beni izlemeye gelir misin?
yeni hikayeme eski bir yerden mi başladım ben? devamı mı olacak bu? eski kitapda yer olmadığı için mi yeni birine başladım, yoksa burası sadece bir önsöz mü? bilmiyorum. açıklayamıyorum çoğu zaman davranışlarımı. anlamsızca gözlerimin dolmasını bile açıklayamıyorum bazen. ya da bunu yazarken neden boğazımın düğümlendiğini ve zor nefes aldığımı. kendime zararım var sadece galiba. biri kafama vurup da benim hafızam sıfırlanmadıkça Live 4 it! biraz zor düzelir gibi geliyor. ama elime bir gitar alıp sahneye çıkmak da istiyorum. sana şarkılar söylemek istiyorum. ama belki de sahneye çıkıp takım elbiseli insanlara hidrojenli araba teknolojileri hakkında konuşmak tek seçeneğim olacak gibi. ama ne olursa olsun birgün beni izlemeye gelirsin di mi? sen gelene kadar en önde hep bir yer boş olacak. bir başkası oturmak istemeden sen gel lütfen. yoksa biri gelip oturmak isteyecek belki de ben de o zaman hayır diyememiycem. ya da ben birine lütfen buraya otur diyecem. belki de oturmak istemeycek belki de sahneye beraber çıkmak isteyecek. bilmiyorum, ne olacaksa biraz çabuk olsun lütfen.
kendimi bırakmak istiyorum bazen nehirin akışına bırakır gibi ama sonra olmuyor ki hep suyun dibine tutunuyorum gitmek istemiyorum. senden uzaklaşmak mı? asla! ama nehir giderek sert akıyor, suda bir sürü pislik var yüzüme çarpıyorlar. hepsine dayanabilirim hala ama su giderek derinleşecek bi süre sonra tutunabileceğim bir dip kalmayacak ve ben o zaman istesem de istemesem de suyla beraber gidecem.senin yanına çıkabilir miyim? teknende bana da yer var mı? yolumuz aynı yöne doğru olabilir mi diye düşünüyorum o zaman için. ben kendi teknemi sana biraz olsun yaklaşabilmek için kayalıklara sürdüm ve geçerken kendi açtığım deliklerle batırdım. senin yanında kendime bir yer bulabilir miyim acaba? aynı yöne gidelim lütfen beraber gidelim demek istiyorum sana sonra da gerçek yüzüme çarpıyor soğuk rüzgar gibi keskin,
yolumuz ayrı biliyorum..