biz gideriz modaya heyyy


eroy, oky, moda
boşuna en iyi dostum değil şu oky. taa ki hatırlarım ortaokulun başıydı 7 yıllık anadolu lisesi maceramızın başında karşılaştık o gün bugündür en iyi dostum belledim :)
dün modadaydık. canımın sıkıntısına iyi geldi oky. blogca benden büyük olduğundan tavsiye ve görüşlerini dikkatle dinledim :)
ya ben dün akşam yazacaktım aslında ama gece salaklaştı bilgisayar sabah da devam etti. kesin bunun format atılası gelmiş :P internet olmayınca ne yapacağımı bilemedim mi nedir öyle avare dolaştım evin içinde. ama nasıl feci derecede çok işim var haddi hesabı yok. ama iş güç uğraşmak istemedim canımın sıkıntısından limonata yaptım kendime :P
ve eroy tanrıya yalvardı..
ve istediğim oldu. ahaha.. gerçekten tanrı var abi kanıtladı bana varlığını. ve keşke başka bişey dileseydim diyeceğimi düşünenler varsa yanıldılar. insan hep fazlasını istiyor di mi ama ben bugün fazlasını istemedim. ne seni istedim ne de başka birşey sadece kendim olmak istiyorum dedim. tıpkı senin dediğin gibi ben kocaman bir çocuğum ve hep bir çocuk kalıcam hiç değişmeyecem :) ne istersen yapıyorum dedim, bunu sen de gördün, kafan karışıktı biliyorum, sonra belki sen de bir an benimle olmak istedin, ama sonra olmadı şimdi ise senle son defa konuştuktan sonra ben gidiyorum kendine iyi bak. aslında sen gidiyorsun ama ben de bir yerlere gidiyorum. heyecanlıyım giderken kimin yanına gittiğimi bilmeden gidiyorum. yolumuz tekrar kesişene kadar... belki hiç kesişmeyecek sevgili olarak ama bilmiyorum işte. yazmak istedim öylesine de olsa. ama ben gidiyorum derken senin de içinde birşeyler hissettiğini gördüm. üzmek istememiştim seni ama gitmemi sen istedin. başka birini sevmem seni üzüyorsa beni de üzüyor ama benim de hayatımın devam etmesi gerek artık. çevremdeki herkesin söylediklerini ben yeni anlıyorum. gidiyorum gerçekten ben ya. sen de gidiyorsun.


hayvan sevgisi
ya koca köpek geldi önümüze oturdu. bende de fobi var köpeğe karşı. neyse sonra oky köpeğe su vereyim dedi. ve köpeği istemeden de olsa kaçırdı. ama yerinden kalktığında göz göze geldik köpekle ben sonum geldi sanırım diye ağıtlar yakarken :P gitti köpek :)
yanımızdaki cipsi de kuşlarla paylaşalım dedik 2 tane güvercin dadandı ilkten. sonra da yanlarında 85 tane serçe :P etrafımız pamuk prenses misali kuş cenneti oluverdi :) sonra 1 karga geldi ve birkaç daha güvercin. oky onları yakalamaya çalıştı ben de video ya çektim. youtube' a koyup meşhur olmayı düşündük :P ama herşeyden öte oky' nin uçabildiğini öğrendik :P


vapurda yolculuk etmeyi seviyorum, fotoğraf çekmeyi de. canım sıkkınken bu ikisini yapmak da çok güzel mi oluyor nedir. neyse ben bugün gördüm, öğrendim, senin yazdıklarını da okudum, kendi yolumu çizmem gerektiğini öğrendim. büyüyoruz ya. olaylardan ders çıkarıyoruz, acı çekiyoruz, hissediyoruz sürekli bişeyler.
yanımda bunları anlatacağım kimse yok ama yazmak işte bu yüzden güzel. günler uzasın benim için alabildiğine uzun olsun. aldığım derin nefesi verirken gözümden yaş gelmesin artık. yaşlanıyorum ama büyüyemiyorum sanırım sorun bu. ya da olmak istediğim insan bu.