staj günlükleri: nükleere hayır :P


ahahahaha.. kendime çok güldüm yav. staj hatırası :) alt tarafı bi pil değiştirmek için radyoaktif serpinti kıyafetleri giydim :P nükleer reaktöre yakın biyerde miymiş bu elektrik dolabı usta? diye sadece kendimin duyduğu ve güldüğü espriler yapmıştım. ah bak aklıma geldi kendi kendime gülüyorum :)
lan deja vu oldu bunu yazarken acaba ben daha önce yazmışmıydım bu yazıyı? aha aynı yazıdan iki tane yazsam ne skandal olur di mi :P blog dünyası çalkalanır :P şimdi önceki yazılara bakmaya üşendim. ama bi saniye ben zaten kaç zamandır. sevda blogu konseptinin dışına çıkmamıştım ki.
evet doğru. yazmış olamam
bu yazıdan sonra hidromobil ile ilgili bir yazı yazıcam. ilk defa oluyor bu bi yazıyı yazarken bir sonrakinde ne yazacağımı belirliyorum. hayra alamet değil bu :P yok yok fazla planlı olmamak gerek herşeyi planlıyorum zaten gün içinde yeter burası biraz kaotik kalsın. of ne saçma konuştum bööle ben :P hoşuma gitti saçmalamak en azından okuyunca gülüyorum bak şimdi.
stand up şovlarını vcd den izlemek gibi. ama benimki biraz düşük kaliteli :P sadece kendime hayrım var böyle yazınca neşeli oluyorum bu gibi zamanlarda. neşeli şarkılar dinlemek istiyorum şimdi ne dinlesem? msn de mi kalsam? lan zaten kaç kişiyle oturup geyik yapıyorum ki hayattan kopmuştum. şimdi geri dönmek için çabalamam gerek. tabii bunların hepsi bir anda olmuyor ki zamana ihtiyaç var. herşey için zamana ihtiyacım var. çook zamana ihtiyacım var tabii önce seni düşünmekten vazgeçmem gerek. onun için de zamana ihtiyacım var. hep erteleme hep erteleme..

  1. Comment by Adsız on 18:07  

    Senin haberin yok .O gün Uğur Dündar orayı teftişe gelecekmiş.Ordaki yetkililer
    Bakın Uğur Bey en dandik bişey için bile ne kadar hijyene dikkat ediyoruz efendim muhabbeti yapmak için sana giydirmişler.Sayın Dündar son anda oraya gitmekten vazgeçip İkitelli'deki böcüklü çikolata imalathanesine baskın düzenlemiştir.

  2. Comment by Adsız on 07:07  

    karamba karambita, harika bir nick olmuş. bayıldım! söylemeden geçemedim

  3. Comment by eroy on 18:24  

    >karamba karambita
    ehehehe.. uğur dündar vakti zamanında gelmiş zati buraya. işte bakın uzay üssü gibi yerde ilaç üretiliyo diye :)
    uğur dündar da temiz dedikten sonra artık gönül rahatlığıyla yerlerde bile yuvarlanabiliriz orda :P

    >bi dost
    ya ben mi yanlış hatırlıyorum yoksa uzun bi aradan sonra mı yorum yazıyosun :) neyse arada hatırlat bak ben hala okuyorum seni diye :)

    karamba karambita da evet güzel nick sanki böyle bi karayiplerden kopmuş gelmiş havası var :) bi de ben güzel bi nick bulamadım böyle. eroy diye kaldı artık istesem de değiştiremiyorum :)