müzmin komik :P

anne ve babam edirne' ye düğüne gittiler ve ben de kardeşime evde bakıcılık yapmak zorunda kaldım. aslında biz alışık değiliz böyle ayrı takılmaya :P ama zamanla çocuklar büyüdükçe demek ki oluyormuş. kardeşim bütünlememiydi neydi öyle bi sınava girecek o yüzden kaldık istanbulda. benim kadar kafa basmıyo canım kardeşimin :P hem yaramaz hem de başarılı olmak zor iş işte anlatamıyom ki :P
ben çok seviyorum yalnız kalmayı evde. ehehe.. bunu buraya 454552156158. kez yazışım biliyorum :P ama demek ki istikrarlıyım :) lakin kardeşim de yanımda olunca bulaşık işleri çığırından çıkıyor. neyse en azından sofrayı topluyor :P
bi saniye ben bu yazıyı yazarken sır dosyası, sırlar dünyası gibi envayi çeşit programa konu olacak bir olay yaşandı. (abarttım sanki :P) bi anda msn karardı ben farkettim kötü bişiyler oldu dedim bi msn e bakayım :P baktım ki msn düşmüş netten. hemen sarıldım tekrar denelere. 12-17. defalar arası bi denemede tekrar yalan dünyaya bağlanmıştım :P ama kimse yoktu online.. (reklamlar :P)
bi an yalnız hissettim kendimi yalan dünya dedim beni yalnız bıraktın. bi kedim bile yok :P gibi ağıtlar arasında gördüm herkes teker teker ya da 3'er 5'er onlinelaşıyor. ve ben de anladım ki genel internet kesintisi yaşanmış. derin bir ohhh.. çektim ki etkileri hala devam ediyor :P
amannes ne yazıyodum ben :P
neyse bu olay çok sarstı beni. daha fazla devam edemem gibi geliyor. çünkü ben bu yazıdan önce kardeşim üstüne o telefonda konuşurken gidip bi şişe su döktüm ehehehe.. hepsi dökülmedi ne yazık ki :P ama kabul edilebilir hatta onun da üstünde bir miktardı nioahahha.. ama intikamı çok kötü olacak gibi görünüyor. benim hazırlık yapmam lazım :P uyumamalıyım annemler gelene kadar. durup dururken dertsiz başıma dert aldım bak bak.
yapmam gereken işler çok var aslında kimse yokken yeniden organize olmam lazım. çünkü bir aydır ha bugün ha yarın ha yarım saat sonra yapıcam dediğim birkaç iş vardı:
>odayı topla
>cd' leri düzenle
>ders notlarını kaldır
>kafanı boşalt
>kendine gel.. :P
bazen anlamsız bi neşe ve mutluluk çöküyor üstüme. şu anda da o anları yaşıyorum. hazır fırsat varken kullanayım biraz dedim :)
çok gülme efekti ve bolca dil çıkarmalı bir yazı oldu galiba. yazının yarısında dilim dışardaydı sanki :P (aha yine yaptım bak)
bi de ben o gülme ve dil çıkarma anlarında gerçekten gülüyorum ve inceden bi dil çıkarma yapıyorum. yazarken yaşıyorum olayı gibi sanki :P
yeni Live 4 it! için güzel bir gün. hepimiz için öyle olsun ;)