selam, eve geldim. kimse yok mu?

gezdim, tozdum, düşündüm arada, toplantıya da katıldım. 180 işi birarada yapabilen bi insanım ben. süper insan :P jedi master desem yeridir hatta. obi wan mı desem yoksa anakin mi? ya da qui-gon olurdum. ama en iyisi tabii ki windu derim ben.
ama anakin gibi sevdiği uğruna hem kendini harcadı hem de jedi' ları. işte ben de anakin olurdum diyorum ya bu yüzden işte.
neyse olayı fantastik boyutlara taşımayalım şimdi. ben bişeyler yapıp da biraz kendim olursam belki herşey daha güzel olur en azından bu kadar acı hissetmem. sevdiğim işleri tekrar yapmaya başlıycam lan. söz bak bu sefer yapıcam.
ama önce odamı toplamalıyım, yerleri süpürmeliyim, sağa sola saçılmış her biri benim tarafımdan özenle kullanılıp bir kenara atılmış bardakları da mutfağ götürmeliyim. cd' lerimi toplamalıyım. makine elemanları çalışmalıyım arada. of aman yarabbi ne kadar işim var daha ya..
neyse şikayet etmeden yapmalıyım. herşeyden zevk almayı bilmeli insan. ah çok mu poliannacı oldum nedir. seviyorum bu iyimser yanımı :P günde düzenli olarak 10 dk iyi hissederim ben. hem de aşırı iyi hissederim. o on dakikada geleceği planlarım, güne genel bakış yaparım, şarkı söylerim, aşık hissederim. geri kalan 23 saat 50 dakikada da bu hayallerimi gerçekleştirmemek için çalışırım. ironik abi ironik bunların hepsi :P
ama yine de güzel şeyler olacak hissediyorum. çok güzel şeyler hem de. yeter ki istemeyi bırakma eroy. yaz ki ilerde ben burdaydım, yaşadım, öğrendim diyesin.

  1. Comment by Adsız on 22:46  

    İşte böyle Eroy.Seni mutlu görünce ben de mutlu oldum.Kesin bi ayaklar var sende ama hadi boşver.Bitir sınavlarıda tekilayı içmedik hala.Bitirelim bi onu.

  2. Comment by eroy on 23:05  

    çok saol dostum ;)
    yok abi ne ayağı :P yok bişey cidden :)
    evet sınavlar bitsin bitirelim tekilayı ama gördüğün üzere kokusu beni sarhoş etti acaba içersem ne olurum :P