içindeki sesi dinlemek

- olay aslında cesaret, geçmiş, yetenek, korku, beceriksizlik, mükemmeliyetçilik, başarısızlık ve hayallerden ibaret.
+ ya da bunlarla hiç alakası yok.
- hmm.. ya zaten neyi doğru dürüst ifade edebildim ki bugüne kadar.
+ ya da neye sadece salt çalışarak ulaştın? şans da nereye kadar?
- hep arkamı kollayacak bir melek daha ne kadar olur?
+ sen inanırsan orda olduğuna
- o da beni korur mu?
+ ölmek için sebep yok ki şu an. o zaman yaşamak için olmalı.
- neydi o?
+ bilmiyor musun?
- aklıma en ufak bir fikir bile gelmiyor ki. hatırlayamıyorum hiç bişey.
+ daha önce biliyordun yani?
- tuzak soru mu bu?
+ hayır sadece soru. sen tuzağa düşmek istedikten sonra düz yol ya da bir çukur ne fark eder.
- benimle dalga mı geçiyorsun?
+ farkeder mi?
- umrumda bile değil
+ o zaman devam etmeye gerek yok.
- neden?
+ zaten ne olursa olsun sonu aynı olacak şeylerden bahsediyoruz. burda olman bile şansken, hakettiklerini ya da haketmediklerini sorgularken de gördün. hatta sabah kahvaltıda aklında bu vardı di mi? ya da yatarken. nerde olursa olsun hep kendine aynı soruyu soruyorsun ki artık yapamayacağına inandığın cevabı bilerek soruya cevap vermekten kaçınıyorsun.
- aslında sadece onu düşünmesem belki diğer şeylere tutunabilirim
+ onu sevmen, hep onu düşünmen yapamadıklarını örtmek için bir örtü gibi artık.
- ...
+ zamanı gelince dostum, herşey istediğin gibi olabilir. ama bunlar sana ve bir başkasının seçimlerine kalmış. kendi seçimlerinden pişmanlık duymaya başladığın zaman zaten sen kendinden uzaklaşmaya başlıyorsun.
- ne seçim yaptım ki? o kadar önemli olan?
+ düşüncelerinde kendinden uzaklaşırsan bir süre sonra hayat da senden uzaklaşır. son sözüm bu. yaşamak isteyip istemediğine kalmamalı son düşünce. sanırım bunlar sana yeterli şimdilik. ama ben arkandayım merak etme, çok da boş verme.
- illa ki ben mi yapmalıyım herşeyi?
+ son sözümü yukarda söyledim. şimdilik.
- ufff.. bi gidin hepiniz ya. ya da toplaşın da biriniz yardım edin. hep soru hep istek. bi durayım artık.

  1. Comment by Adsız on 14:31  

    hayırdır diyorum ben bu yazıya.
    devam et sen böyle kendi kendine konuşmaya.
    ileriyi görebiliyorum kaliforniyada soguk carsaflara baglanmış karanlık odaya atılmış bi akıl hastası.
    kendine gelip kendi degerinin kıymetini anlarmısın?
    bunu biraz kendin için yaparmısın?

  2. Comment by eroy on 14:48  

    teşekkürler january senin buraya yorum yazmanı görmek güzel ;)
    gerçi hergün beni dinliyosun ve canını sıkıyorum ama saol ya bi tanesin ;)
    yapmak istediğim çok şey var ama nerdeyse hiçbiri kendim için değil.
    kendim için hiçbişey yapmıyorum.
    yapmalıyım sanırım.

  3. Comment by Adsız on 14:57  

    ben seni dinlerim herzaman biliyorum yaptıgım terapiler illaki cevap vercek.canımı falan sıkmıosun sen sadece kendi canını sıkıyosun.
    rise and shine eroy.
    rise and shine.
    =)

  4. Comment by eroy on 19:14  

    teşekkürler january..
    bi tanesin diyorum sadece ;)