uyumak. uyuyamamak ya da korkmak

her gece uyanıyorum sabaha karşı. biraz düşünüyorum dua da ediyorum uyanmamak için, artık kurtulmak ve rahat uyuyabilmek için sonra yatıyorum. geceleri yatakta otururken korkuyorum. sanki izleniyorum gibi hissediyorum her yer karanlık ve içimde korku hissediyorum.
o anda da yanımda beni koruyacak birini istiyorum. ya da hiç uyanmayayım da yaşamayayım bu korkuyu her gece. herkes uyurken seni düşünen kim var ki? sen inanmak istemiyorsun. alışkanlık oldu dediğin şeyi bırakmak istemiyorsun, halbuki boşluğa düşerim dediğinde aşağıda seni tutmak için benim orda beklediğimi sen de biliyorsun.
neyse yazmak istemiyorum ama böyle hergün aynı duygular içinde sıkılmak da beni yok ediyor. sen de hergün sıkılıyorsun. yeter artık diyorsun. ama sanırım sen de benim gibi hiçbirşeyi çözmek istemiyorsun.
alışkanlık.
alışkanlıklar, yerlerine yenilerini bulana kadar bizi oyalamak için var.
ama bir kez kurtulmak için de biraz cesaret gerek. bu ne sende ne de bende yok sanırım. sonu hep kötü bitiyo. hep kötü.
ya beş dakikalığına senaristle konuşabilir miyim acaba?

  1. Comment by Misterio on 17:05  

    seni kim düşünürki den farklı olarak onun düşünmesini istiyorsun.. bu kadar yineleye yineleye uyumamayı sen seçiyorsun.. insan her türlü şeye alışıyo, en zoruna bile ama sen istemiyorsun.. senarist de sensin oyuncu da sadece işine gelmiyor...
    bak kızdım..

  2. Comment by Adsız on 18:50  

    TEKNİK YAKLAŞIM:
    İnsan beynini MAINBOARD,kalbini CPU,belleğinide HARDDISK olarak kabul edelim.O virüslü hislerini Geri Dönüşüm Kutusu'na atmazsan; önce yavaşlar,sonra diğer yararlı dosyalara zarar verir bir süre sonrada çökersin.Ha gayret formata az kaldı.Sil Artık Onu.
    GÜNÜN SÖZÜ:SENİ SEVMEYENİ SENDE SEVME
    DAHA SERTİ:YA SEV YA TERKET

  3. Comment by eroy on 19:48  

    >misterio
    evet haklısın onun düşünmesini istiyorum ama kendimi kandırmaya çalışıyorum işte. yalan da olsa inanmak istiyorum.
    aslında herşeyi kabullenmeye alışkındım ama artık bu sefer kabul etmek istemiyorum. kabul etmemeliyim bu sefer diyorum..

    >karamba karambita
    ne yazık ki hiçbir teknik yaklaşımla çözülcek gibi görünmüyor durum.
    beni sevmediğini sanmıyorum, çünkü görüyorum bunu ona bakınca o yüzden bırakamıyorum. o yüzden onu düşünmeden geçmiyor işte zaman.
    çözüm yok şu an bana. ne yazık ki yok.