salı

seni sadece her hafta salı günleri görmek, salı gününü benim için özel kılan şey. bir sıra önünde oturmana rağmen ulaşamamak beni üzse de, yakın olmanın mutluluğu daha baskın. bir türlü yanına gelip de sana ne hissettiğimi anlatamamam. kronikleşmiş bir hastalık gibi bende halbuki bir zaman sonra çok geç olduğunda bu zamanlarda keşke elimi sana uzatacak cesareti kendimde bulsaydım diye içim içimi yiyecektir buna eminim. bugün keşke yürürken karşılaştığımızda gözlerine bakmaktan korkup yürümeye devam edeceğime sana merhaba diyebilseydim. ama uzun zaman oldu insanların gözlerinin içine bakamıyorum, neden? bendeki bu özgüvensizlik mi yoksa başka birşey mi. neden böyle yapıyorum ki? madem hoşlanıyorsun niye gözlerinin içine bakamıyorsun? diyebilirsin. aptallık bu senin yaptığın da diyebilirsin. ama biri benim elimden tutup çekmedikçe yerimden kıpırdayamıyorum, o gücü kendimde ne yazık ki bulamıyorum. bu kadar içime kapanmamın sebebini ben de bilmiyorum. ve hep kaçmak istiyorum, hep ulaşmak istediğim şeyden, hep kaçmak zorundaymışım gibi hissediyorum. kaybetmekten korkuyorum, birşeyi kaybetmektense ona hiç sahip olmamak en iyi seçim mi?

  1. Comment by Adsız on 22:26  

    Bunları ona söylesene.
    Ne kaybedersin?
    ya da bir kağıda yazıp koysana çantasına.

  2. Comment by Adsız on 10:00  

    şimdi sevgili anonymous kardeşim,her kızın çantası çingen çadırı gibi açık olmuyor :),bahsettiğin yazı notu çokta güzel bir şey ama kelimelerin seni anlatanını bulduğun zaman,yoksa yazdığın not alışveriş listesinin önüne geçemez..sevgili eroy,seni tanımam etmem,arada okurum,bu önerimide isimsiz yazmak istedim,içinde yaşamak bu günlerde sana huzur ve mutluluk verebilir ama dünyanın soyut ve somut yönünü yane sevipte,ona karşı bir adımda bulunmadığın sürece varolma amacına ulaşamazsın,belki güzel bir beraberliğide senin ketumluğun yüzünden o da yaşayamayacak..bak istemişssin,azmedip sınavlar vs universiteyi kazanmıssın,sevdiğinede boyle davran,bir kahve teklifi kimseyi kötü hissetirmez,onunla konuş..illaki sevdiğini soylemek zorunda değilsin,yanında beraber aynı ortamı soluma güzelliğini yaşa..hable con ella diyebir film var,film zevıyorsun onu da izle,sana anlatmak istediğimi anlatır,bence sevgiyle ve mantıkla yola cıkılan hiçbirşeyden zarar gelmez..ha geçmişte yaşanmasını umduğum sevgiler konusunda,belkide sen gibi sevgisini içinde yaşayan adamlar yüzünden bir ukte var,ondanda yazmış bulundum :)hoşcakal

  3. Comment by oky on 13:47  

    2. anonim yorumcu güzel şeyler söylemiş ancak badakizmden pek haberi yok sanırım :)

  4. Comment by Adsız on 14:30  

    sevgili oky,eroyla titanikle ilgili atışmanızı okurken bu adamla fikir çatıştırmak bana haz verirdi dedim içimden..yazılarını zaten çok sevdiğimi söylerim lakin badakizm özgürlüğünün insanı fiziksel ve psikolojik olarak aşındıracağını dile getiriyorum yazımda..tercihlere sözüm olamaz,etkilerini pek çok gözlem imkanım oldu,aşındırma yaşasın istemedim..bi de,badak olduğunu bilmeyen ünlü birçok yazar vardır ki biz onların yazılarını zevkle okuruz,ü.yaşar,peyami safa..haberdar olmamakta,kötü bişi olmasa gerek,baksana sanatsal yapıtlar kusuyor bünye..

  5. Comment by Adsız on 18:08  

    eray bey olaya bi de şu açıdan bakınız, bu kızı bi gün biri kaparsa, gözünüzün önünde biriyle çıkarsa çok daha fena diil mi? ikinci anonime sonuna kadar katılıyorum,badak madak bilmem, tek bildiğim zaman değerlidir. bööle millet gaza getirio gibi oluo ama daha önce de dendiği gibi, illaki de ilanı aşk etmek mecburiyetinde deilsiniz. muhabbet etmek bile çok rahatlatıcı olur,günleriniz daha güzel geçer, yaşamdan daha çok zevk alırsınız. çantaya mektup atma konusuna gelince, aman diyim!!! bu bi kızın pek hoş karşılayacağı bişe deil. bi de kimse sevgilisini ööle oturduğu yerden bulmuyo, çabayla oluo bu işler, ağlamayana emzik yok:))) inşallah muradınıza erersiniz kuzum....

  6. Comment by oky on 20:05  

    şimdi anladığım kadarıyla elimizde 4 anonim, 3 farklı insan var. benim yorumumu çevreleyen yorumları aynı anonim yazdıysa, ki öyle olması gerekiyor, ilk anonim ile son anonim farklı anonimler. neyse zaten ilki ve sonuncusuyla benim bir ilgim yok. benim ilgim olan anonime övgüsünden dolayı teşekkür ediyorum. yalnız beni yanlış anladı sanırım, çünkü ben de badaklığın insanı aşındıran bir şey olduğunu düşünüyorum zaten. demek istediğim sadece bunun bir kişisel tercih değil, doğuştan gelen veya ilk çocukluk dönemindeki çevresel etkilerle sonradan kazanılmış, ancak her halükarda kişinin kurtulmasının imkansıza varan oranlarda zor olan bir şey olduğuydu. bu arada eroy badak mı, bilmiyorum. ben badak olduğum için heyecan yaptım böyle :)

  7. Comment by eroy on 20:26  

    burası ne olmuş böyle? yarın sınavım var beniimm! stresinin 1000' i 1 para :) bir de bunları okudum içim karıştı.
    yorum yazan tüm anonymous arkadaşlara ve oky' ye teşekkürler :) gerçekten uzun süredir söylemek istediklerimi söylemiş oldum. ona söyleyememiş olsam da en azından söyledim. ( bence bardağın yarısı dolu :) )
    oky, abi sen bile benim ne olduğumda kararsızsan o zaman ben de bilmiyorumdur o zaman ne olduğumu :P

  8. Comment by Yeditepe İstanbul on 21:18  

    Sıradan girişler kimseyi etkilemez.
    Seni tanırım, yıllardır dostumsun Eray. Ve sana bazı taktikler vermiştim hatırlarsan. Eğer sabırlıysan, biraz da özveriliysen bence o yoldan git :)
    Ama Sevda Sözleri'nin yazarı olarak esas şeyi söylüyorum:
    Bu tür konularda kim ne dersin asla dendiği gibi olmaz, zaten öyle olursa büyüsü olmaz. Sen kafana göre takıl hocam, en güzeli budur...

  9. Comment by Adsız on 09:43  

    sevgili sevda sözleri,yazında 'sıradan girişler kimsyi etkilemez ..' demene takıldım,sıpsıradan bir kuyrukta beklerken,yine aynı sıradanlıkla tanıştığı biriyle mutluluğu yakalamış ve sürsürebilmiş örnekler gördüm,farklı sıradanlıklarda var da,çok sıradan olduğu için okunması sıkar,dediğin gibi söylemek,yapmak,yapmış gibi söylemek çok farklı şeyler..eroyun ne çok düşüneni var,ne güsell,sevgili oky badakizm literatürlerinin çoğu ingilizce(en zorlandığım şey),o yüzden geçmiş bilgilerime dayanarak ve azıcıkta okuduğumdan anladığım kadarıyla,spontan değilse badakizm tercih oluyor,davranışssal ve düşünsel bir tercih..nevrozlar,asosyallik,kişilik özellikleri,çevre veya psikiyatrik olmayan özelliklerde badaklığı seçtiriyor,yani tamamen kişiye bırakılmamış bir özgürlüğün,tercih görüntüsü..sen de doğrusun ama benim taraftan bakınca ben de..
    eroy sınavlarında başarılar,badakizmle ilgi alakan olmasada muhabbeti ılımlı,esprilerinle karşıladığın için teşekkürler.,ben olsam bunun benle alakası ne der tozu dumana katardım :)

  10. Comment by oky on 16:36  

    sevgili anonim, haklı olabilirsin. bence yazdığımız kelimelerin sözlük anlamlarında takılı kaldık. şöyle ki, benim rock müzik dinliyor olmama sen bir tercih diyorsun. evet buna bir tercih diyebiliriz, ne de olsa farklı alternatifler var, istersem gidip pop müzik dinleyecek imkana sahibim. ancak ben pop müzik dinlemeye tahammül edemiyorum. yani içimden bir şeyler beni rock müziğe yöneltiyor, öbürlerini de dinleyebildiğim halde zevk alamıyorum. dolayısıyla buna tercih demek bana biraz haksızlık gibi gelmişti.

  11. Comment by Adsız on 17:22  

    hep diyorum,bu adamla paylaşımı seviyorum.sağol sevgili oky..biz aynı şeyleri söylüyoruz da,ben huysuzlanmışım bi ara anlamadım :)

  12. Comment by oky on 18:08  

    hehe bana da oldu aynısından, ben de anlamadım :)

  13. Comment by eroy on 01:30  

    ahaha :)
    düzeyli tartışma örneği verdiğiniz için teşekkürler ;)
    topluma yararlı blog olmalı biraz da :P
    yorumlarınızla mutlu oldum, teşekkürler. ama ne yazık ki kara bahtlı kem talihli kahraman olan eroy :P ' un isteği hiç olmuyor :)