haftanın hakemi eroy :P

evet sonunda bu da oldu. ben ilk hakemlik deneyimimi yaşadım :) halısahaya giderken hiç de aklımda olan birşey değildi. çünkü belki de yıllar sonra ilk defa elimde çantam ve aklımda acaba bugün nasıl oynaycam? diye düşünerek değil. tamamen yolda dinlediğim müziklere kendimi vererek gittim :) aniden gelişen olaylar sonucu aldım elime düdüğü ve hakemlik yaptım :)
tüm maç boyunca acaba bu düdüğü benden önce kimler çaldı diye iğrenti içinde düşündüm ilk üflememden önce sile sile boyası aşındı neredeyse düdüğün :P ama yine de içim rahat değildi uzaktan ağzımı değdirmeden üflemeye çalışarak bir yere varamayacağımı anlamam çok uzun sürmedi :) iki üç üflemeden sonra yine içim kötü oldu, düdüğü sildim :) bu şekilde bir periyodik hareket içerisinde maçı bitirdim. süper değildim ama her iki taraf da pek beğenmediğine göre demek ki doğru yönetmişim :P


ee bi de maçtan önce takımlar sahaya çıkmadan birazcık kendi çapımda eğlendim ben de :) haftaya burada ben oynayacağım şimdiden alışayım. bu saha bizim yıllarca top oynadığımız okul yıllarımızın öğle tenefüslerini geçirdiğimiz yerin üzerine kurulu ki, onun hikayesini başka bir yazıda anlatayım. buraya yazmaya kalksam çok uzun şimdi :P

  1. Comment by Yeditepe İstanbul on 10:46  

    Birkaç ufak hata dışında bence çok iyi maç yönetti Eray.
    Gözlemci raporuna 7.0 yazıyorum ki çok iyi bir nottur :P
    Tebrikler Eraycığım...