deplasman

ah ben bunu yazarken çektiğim baş ağrısı anlatmaya çalışsam, tıp bilimine yeni kelimeler eklemek zorunda kalırım ki hiç hoş kelimeler değil bunlar :P bugün salı ve ben en sevdiğim :) dersin de sınavının geçmesiyle sınav dönemimi bitirmiş oldum. bugünkü sınav için bayağı bir kastım kendimi çünkü artık kötü sınavlarım olması istedim, bundan sonra çalışacam ders ( yav sen otur düzenli ders çalış ben dişimi kıracam :P ) çok konsantrasyon sağlayayım da nirvanaya ermiş bir şekilde gireyim dedim sınava, ama şimdi de beyin tepkiyi koydu öldürecek beni ağrıdan :P bir de şu an bir arkadaşımın evindeyim minoset yokmuş onlarda. bak sen şu işe şimdi ben nasıl iyileşecem? işte başkasında kalmanın en sevmediğim yönü bu olağandışı bir duruma karşı tamamen hazırlıksızım. baş ağrısı en açık örnek. bana bir tane ağrı kesici getirdi ama o beni kesmez ki :P
neyse zaten önümüzdeki 3 gün okula gitmiycem 2 gün de haftasonu tatili etti mi 5 gün tatil sana! kendimi toplamak için mükemmel 5 gün :) bu süre içerisinde lütfen dünyayı değiştirecek önemli olaylar olmasın, türkiye ve dünya gündemi durgun geçsin, fener hep kazasın, sevenler birbirine kavuşsun, petrol ve benzeri atıklar artık denizlere dökülmesin :P bu 5 günün sonunda da artık nirvanaya ermeyeyim ben bi, o zaman bir daha asla olmaz sanırım :P neyse artık kalkmak zorundayım deplasmandayım o yüzden bilgisayarı sadece ben kullanamıyorum ah keike olaydım ben evde o zaman bak bu yazı ne kadar uzun olurdu :)

  1. Comment by Adsız on 02:01  

    ah be eraycım nedir senin bu sağlığından çektiğin:)) çabuk iyileş olur mu? yazısız bırakma blogu. ben diyorum kendine çok fazla yükleniosun die ama sakalımız yok ki sözümüz dinlensin:)) çok çok geçmiş olsun

  2. Comment by Yeditepe İstanbul on 15:23  

    Hazır mısın?
    Yarın akşam Çanakkale'ye gidiyoruz. Geleceğim, dedin bak hiç kıvırma :)))
    Dinleniriz orada, sen gel ;)

  3. Comment by eroy on 09:19  

    anonymous çok teşekkürler. bir dahaki sefere dinliycem söz :P
    ee madem tatil yapacaz dedik ona göre birşeyler olmalı aslında ben bi bodrum' a gitmeyi çok isterdim ama öğrenci adamız işte :)
    neyse 18 mart yazımdan sonra içimde tekrar çanakkale' yi görmek hissi doğmuştu. çanakkale' nin heryerini bir bir fotoğraflayayım ben.