sınav öncesi sessizlik

beynim ağrıyooo, boynum tutulmuş. yarın ve onu takip eden günlerdeki sınavlarıma hazırlanıcam güya. ama ben bu dünya ile öbür dünya arasında gidip geliyorum. acaba aniden ağrıyan yöne doğru hızlıca çevirsem ne olur? hmmm.. düşündüm de aniden kırılır filan uzak durayım ben en iyisi kahve içsem iyi gelir mi boyun tutulmasına? çay içtim bayağı, bi etkisi olmadı olsa şaşardım zaten :P
esnedikçe gözümden yaş geliyor. bunların tek bir sebebi var. kardeşim olacak insan beni sabahın köründe aniden abi kalk diye uyandırmasaydı. neymiş trackmania diye bir oyuna sardık biz orda bir yer varmış da ona koş diye yarı baygın onu oynayınca o sırada tabii daha beyin kontağı açmadığı için boşta çalışıyor. herşey benim aleyhte çalışıyor diye ciddi bir düşünce doğdu içimde. boynuma masaj yaptırayım dedim midem bulandı, ki bence dünyada sadece bana olmuş olabilir mi? diye de düşündüm. ama bir kaç gün önce de demiştim deli - dahi arasında çizgideyim diye bu sefer içimde bir korku bir dehşet yok yaparım ben herşeyi diyorum. çok kahve içmeye başladım ben yine kafeinden oluyo bütün bunlar. boyun ağrısında sonlara geliyorum galiba bir azalma var sanki bi kas gevşetici içersem olay biter.

  1. Comment by Adsız on 01:18  

    ooof of diyorum başka da bişey demiyorum:(( kolay gelsin hepimize

  2. Comment by eroy on 02:14  

    tedavi önerileri için teşekkürler :) yan etkisi filan çıkmasın sonra? burda yazdıklarını aleyhinde delil olarak kullanırım :P
    sınavların 2. günü ancak yazıyorum cevap, neyse artık kalan sınavlar için geçerli olur umarım başarı dilekleri :P