eroy, kahve, sınav, stres, hannibal, heroic victory

rome total war manyaklığım yeniden başlamışken ve tam da kartacalıları seçmişken sağolsun ntv hannibal belgeselini koydu bu akşam. ben de belgesel öncesi kartacalılarla romalılara karşı savaşmaya başladım. tam da heroic victory elde etmişken üzerine de belgeseli izleyince bir gaz oldum :P
kardeşim okul gezisiyle çanakkale' ye gitti. annemle babamı halamlara yolladım. gidin bayağı bir oturun orda dedim :) kahvemi yaptım. kitap-defter-dersnotu-hesap makinesi dörtlüsünü masaya yaydım. ee hannibal' den gelen bir itici güç de var. bunlardan sonra artık oturup adam gibi yarınki sınava çalışmazsam kapatıp gideyim ben kendimi bodruma yerleşeyim :P

  1. Comment by Adsız on 11:16  

    o zaman sen bu ay Level alma ve ordaki Rome:Total War ' ı baştan aşağı deiştiren modu yükleme.
    Sakın!

  2. Comment by eroy on 20:29  

    yaa abi ne yaptın sen şimdi :) daha sınavlar bitmedi :) gidip de alayım bakayım bari :)