ben, bugün, polen, yuttum. yuttum, polen, yuttum.

nasıl oldu da hala uykum gelmedi anlayamadım, yoksa ters giden birşeyler mi var bilmiyorum. neyse bu tür kafa karıştırıcı konuları kafaya takmaya gerek yok şu çünkü sınavlara bir gün ara verdim. yarın sınavım yok. o yüzden bir boşluktayım şu an sınavdan bir gece öncesinden başka zaman çalışamayan bizim gibi öğrenciler bu gibi gün ve geceleri ders çalışmak yerine boş işlere harcamakta ustadırlar :P aynen şimdi benim oturup oyun mu oynasam yoksa film mi izlesem diye tamamen gündem dışı işlerden hangisi seçsem diye düşündüğüm gibi.
şu var ki değinmeden geçemeyeceğim. istanbulda bu polen sorununa çare bulunmadıkça ben gerekli haller dışında tamamen kendimi evde oturmaya adıyorum :) bugün sınavdan çıktıktan önce tatlı rüzgarla birden kendimi uçarcasına özgür hissettim ( ki rüzgarlı havaya da bayılırım saçların rüzgarda uçuşması kadar güzel çok az şey vardır. ) ama ilerleyen dakikalarda havadaki polen tehditinin farkına vardım, heryerim polen oldu, gözlerime kaçanlar yüzünden eve gelip yüzümü yıkayıncaya kadar gözlerim kısık ve acılı bir şekilde durdum, polenlerin ne kadar da kaşıntı verici cisimler olduğunu da anladım. polene alerjim yok ama artık çok büyük bir düşmanlığım var.
yuttuğum polenler yüzünden içimde ağaç çıkacakmış gibi bir korkum da var :P çıkıp pil almam lazım heryer kapanacak gecenin bir vakti oldu ama ben polenlerden korkuma çıkamıyorum :) heryerdeler :P