bir pazartesi sabahı

pazartesi sabah 8' e ders koymak nasıl bir düşüncedir ey insanlar :P her pazartesi sabahı olduğu gibi bu sabah da kalkıp okula 8 olmadan varıp en azından bir kahve - poğaça kahvaltısı yapmak için aceleyle evden çıktım. okula vardığımda fotokopicide mahsur kalmış bu kediciği gördüm yazık yav hayvan tüm haftasonunu orda geçirmiş. hareketleri de dengesizdi belli ki açlık susuzluktan kafayı sıyırayazmış. ama sonra baktım ki meğer bunlar içerde iki tanelermiş. nasıl olur da bir kedi içerde kilitli kalır diye düşünüyodum ki, iki tane kedinin içerde olduğunu görünce hepten derin düşüncelere gitti aklım :P

  1. Comment by oky on 03:47  

    sen bırak derin düşünceleri de neticeyi söyle bize. kedileri orda öylece bırakıp yoluma devam ettim deme sakın? bak ahirette çıkacak bunlar tek tek karşına.

  2. Comment by eroy on 22:02  

    ahahaha abi ne yapsaydım yav? camı kırıp içeri mi dalsaydım :) zaten 15 dk sonra açıldı orası, çıktılar dışarı.