tavşan deliği ne kadar derin?

hani delilik ile dahilik arasında bizim tıpkı ekvator gibi varlığını kabul ettiğimiz bir çizgi var ya işte ben o çizginin tam üstünde sağa sola yalpalıyorum. bu kadar çok şeyi aynı anda nasıl düşünüyorum bilmiyorum ama kafamın içi tam gün mesaide. bir yanım çok üzgün diğer yanım da gülmekten başka birşey düşünmüyor. ben de ikisinin arasında kaldım :) tıpkı burası gibi belirsiz bir yoldayım ışığa doğru ilerleyeyim yoksa karanlıkta mı bekleyeyim karar veremiyorum. iki seçeneğim ve %50 şansım var doğruyu seçmek için :) ama esas soru acaba bu iki yoldan biri kesin doğru mu? veya ikisinin de doğru olmaması bir ihtimal mi? ne karanlık ne aydınlık belki de ben hafif loş bir yerde yarı gölgede durmalıyım. ya da beklediğim şey, iki taraftan birinden uzanacak bir el.

  1. Comment by Adsız on 20:40  

    ehhea, bu yazı sadece anakin'in elinden çıkabilir.diyeceğim şudur ki, sen sen ol karanlık tarafı seçme.bir tarafın seni kolundan tutup çekmesini isteme, sen kendi hür iradenle hangi yolu seçeceğine karar ver genç jedi:P güç, seninle olsun

  2. Comment by Neo on 16:33  

    tavşan deliği dediğine göre kendini biraz olsun alice gibi hissediyor olabilir misin ? :)

  3. Comment by eroy on 21:40  

    :)
    morpheus neo' ya "sana tavşan deliğinin ne kadar derin olduğunu göstereyim" demişti. ordan geldi aklıma bazen bir seçim yapmak gerekir ya o da bence gerçekten bunu çok iyi yansıtan bir sahneydi.
    ve gücün benimle olmasına da şiddetle ihtiyacım var :) anakin olayım ben en iyisi :P

  4. Comment by Adsız on 21:35  

    Öncelikle tavşan deliği.beyin gücünün aşıp ulşacağı bir yol olarak tarif edebilirim.insan beyninin düşünüpte önüne koyamıyacağıbirşey olmadığıyla birlikte her insan çemberi kadar yaşam sürer çemberini hayalleriyle genişletebildiği kadardır insanoğlunun hayatı.daha uzu bir konuşa sohbet etmek isterseniz bu konuyla ilgili bilgilerimizi paylaşır müzakere yapabiliriz. serkan_cicekci@msn.com