Le vent nous portera

je n'ai pas peur de la route
faudrait voir, faut qu'on y goûte
des méandres au creux des reins
et tout ira bien là
le vent nous portera

ton message à la Grande Ourse
et la trajectoire de la course
un instantané de velours
même s'il ne sert à rien va
le vent l'emportera
tout disparaîtra mais
le vent nous portera

la caresse et la mitraille
et cette plaie qui nous tiraille
le palais des autres jours
d'hier et demain
le vent les portera

génetique en bandouillère
des chromosomes dans l'atmosphère
des taxis pour les galaxies
et mon tapis volant dis ?
le vent l'emportera
tout disparaîtra mais
le vent nous portera

e parfum de nos années mortes
ce qui peut frapper à ta porte
infinité de destins
on en pose un et qu'est-ce qu'on en retient?
le vent l'emportera

pendant que la marée monte
et que chacun refait ses comptes
j'emmène au creux de mon ombre
des poussières de toi
le vent les portera
tout disparaîtra mais
le vent nous portera

bu şarkıyı dinlemeyeli ne kadar da çok olmuştu. klibine bayılmıştım ki şimdi bile olsa izlerim. bu gibi şarkılar bende fransızca öğrenme isteği doğuruyor. ama ama ama ... diye başlayan bir cümle kurmak geçti aklımdan ama biraz saçma olurdu ( biraz mı? bırak bu işleri :P ) kuramadım. şarkımın tadını çıkarayım birazcık gece biraz kısık sesli şarkı dinlemek ne büyük bir zevktir, sesleri daha bir hoş mu çıkıyor ne, şu an çok tatlı geliyor şarkı kulağıma :)

  1. Comment by Adsız on 23:39  

    ya hani bazı şarkılar olur, bi yerde denk gelirsin, çok seversin hatta 'eve gidince bu şarkıyı indiriim ben yauv' diye düşünürsün. ama eve gidince unutursun.(ne edebiat yaptım bee Sezen cumhur önal gibi hissettim kendimi)
    işte bu şarkı benim için öle bi şarkıydı, saol sözlerini yazdığın için,Allah razı olsun.
    bi de bunun klibinde bi miktar ring i anımsatan bi sahne vardı, söylemeden edemiycem, tırsıyorum ben o sahnede.

  2. Comment by eroy on 00:42  

    şarkının adını bulmayı elifbanu' ya borçuluyum :) bir kez de burda teşekkür edeyim :)
    bu şarkının klibi de en az kendi kadar hoştu. anne oğul gidiyorlar plaja, ikisi de o kadar masum duruyorlar ki. birbirlerinden ayrılıyorlardı yanlış hatırlamıyorsam rüzgar yüzünden. ben orda bayağı bi üzülmüştüm. dur ben şunun klibini bi bulayım :)

  3. Comment by freelancer on 11:51  

    bu arada elin değimişken sözlerin türkçe mealini de bulsan süper olacak aslında :D

    diğerlerini bilmiyorum ama ben fransızca bilmiyorum... şarkıyı gayet iyi biliyorum ama... ilk rastladığımda klibini büyülenmiş gibi izlemiştim :)

  4. Comment by Adsız on 20:37  

    ooo ne kadar da sevilen bi şarkıymış arkadaş, yorum ortamı bi anda şenlendi:))

  5. Comment by eroy on 00:02  

    şarkı güzel olunca seveni de çok oluyo :)