gel pisi pisi pisi pisi..


sanki bi an kendimle karşılaştım okulda. kafamın içini gösteren bir aynaya bakıyodum sanki.

  1. Comment by Adsız on 04:08  

    baktığın yerde kendini görmek bambaşka bir duygu.. çoğu zaman can yakıcı.. ama yine de bir başka ..

  2. Comment by eroy on 00:24  

    evet can yaktığı doğru ama sanırım arada görmek lazım. kendini daha iyi tanımak için gerekli bu.

  3. Comment by Yeditepe İstanbul on 19:14  

    Eğer kedilerde göreceksek kendimizi, sanırım ben, dün arabanın içine kaıp şasi kısmına giren kedi oluyorum :)

  4. Comment by asdfgh on 21:17  

    "...kedimle karşılaştım..." diye okudum bir an ben.
    cam kırıklarından oluştuğumuzu görmek tuhaf aslında..
    tanımak için o senin baktığın aynadaki yansımayı görmek gerek.

  5. Comment by deli mine on 00:35  

    hehe ben onunla karsilastim bir de eve aldim :D
    simdi inceliyorum biraz seviyorum ve ben de seviliyorm sanki...

  6. Comment by Misterio on 21:32  

    yine görmek istediklerimizi görmeyelim ama.. çünkü biraz da nankör olmak lazım cidden..

  7. Comment by eroy on 11:02  

    >sevda sozleri
    yazık olmuş abi hayvana. neyse bi yerine bişey olmadan kurtulmuş pisicik :)

    >indis lúinwë
    bazen baktığımız ayna çok kirli oluyor görmek için elimizi uzatıp silmemiz gerek ya da bi ayna buldum derken kırık dökük bi ayna olduğunu farkediyorsun sadece bi parçanı görebiliyosun.

    >cansu
    o çok şirin bi kedi :) bigün getir de oynayalım onunla birazcık :)

    >misterio
    görmek istediklerimizi değil de gerçekleri görmek çok zor haklısın. ama gerçekler de bazen çok acı. hangisini yapacağına karar vermek de zor.

  8. Comment by Yeditepe İstanbul on 13:46  

    Abi, bir şey olmadı tamam da, hayvan Bekiştaş Tansaş'ta bindi, İnönü Stadı'nda indi :)
    Kimsesiz kaldı biraz oralarda :(