alphaville ile 80' ler geri döndü!


kim derdi ki gün gelecek de Alphaville? in canlı performansını izleyecez en önden. adam bize gelip teşekkür edecek. o gün dündü.
konser öncesi nerde olduğundan tam emin olamadığımı
z hatta isminden de emin değil olduğumuz kimi kaynaklarda venue, kimi yazıtlarda ise resfresh yazan yeri aradık. mekanın 7000 kişilik olduğu bilgisi henüz elimize ulaşmıştı ki böylesine kapalı bir mekanın varlığından şüphe eder olmuştum. allah? ım bu olanlar gerçek mi? güç bizimle olsun..
minibüs şoförünün ve önde oturan çocuğun yanlış yönlendirmesi sayesinde geç kaldığımız telaşıyla mekanın önüne vardık ki ne görelim. bir avuç insan!
acaba 80?ler geri mi dönüyor heyecanıyla gittiğimizde bu kadar az bir ilgiyle karşılaşmak beni hayal kırıklığına uğrattı çünkü kapıların açılmasına az kalmıştı ve toplasan 30 kişi bile yoktu. daha sıra da oluşmamıştı biz de bundan faydalanıp en önde yerimizi aldık :P kimsenin kıpırdamaya niyeti yoktu naapalım :)
içeri girerken sağlı sollu melek diye tabir edilec
ek güzellikteki kızlardan çakmak ve ışıklı bi zımbırtı aldık ve e-mail adresimizi isteyen görevliye nezaket kuralları gereği kırmadan verdik. büyük ihtimalle değişik reklam mailleri gelir ama olsun 80? ler geri dönüyor bu gece her şeye hoşgörü ile bakıyorum :)
yaklaşık 2 saat dj? in bizim için seçtiği parçalar eşliğinde en önde yerimizi kaptırmadan bekledik. bu arada 7000 kişilik diye tanıtılan bu yere 500 kişi zor sığarız. hadi balkonla beraber 700 olsun. sıkışsak biraz daha hadi 1000 kişi mülteci gemisi gibi altlı üstlü olalım ama 7000 abartı ötesi bi sayı. lan 7000 kişiyle ülke fethediliyodu eskiden :P


aman tanrım onlar!! oleeyyy


sahne performansları harika. sesini o kadar iyi kullanabilen ve inceltip kalınlaştırabilen kaç kişi kaldı seksenlerden artık :P şarkıların çoğunu bilmiyorum :) hatta 3 tanesi hariç hiçbirini ezbere bilmiyorum nerdeyse hepsini ilk defa dinledim. ama hepsi çok güzeldi. giderek rock müziğe benzemiş şarkılar. yine de o seksenlere özgü sözler ve müzik kendini hissettirdi kendini. ne zaman big in japan gelecek diye beklerken. sounds like a melody ile öyle bir coşup eğlendik ki ben bi ara gittim geldim :P ama gel gör ki big in japan? in tahmin bile edemeyeceğim müthiş performansıyla karşılaşmamıştım daha aslında hiç kimse bu kadar iyi bi big in japan beklemiyodu bence :) ve o an dın dın dı dı dı dınn dın dın dı dı dı dınn dınnn..
winter city sideee? ?here? s my come back on the roaaaddd agaaaiinn? ?you? re big in jaapannn ? arada sesim de gidip geldi :)

ben daha önce guano apes? in cover? ı ile karşılaştırmıştım ama bu yorum mükemmel olmuş daha bi rock ( dahası kelimesi fazla bile orda aslında tamamen rock ama kulakları tırmalamayan süper ötesi bişey ) saçlarımı iyi ki kestirmemiş çok fazla b
ir kez daha takdir ettim kendimi sağa sola atlayıp sıçradım. ki bu bana teşekkür olarak geri döndü. ve seksenler geri döndü ;)
forever young da duygusal anlardı. Bu tür müzikleri seven biri
ni nasip et yarabbii!.. diye de duamı ettim o anlarda :) çakmak bile yaktım :P
jet set!.. jerusalem ile birlikte bu konserde alphaville top list? te yerini aldı. ( bu yazıyı yazarken control şarkısı da bu listeye dahil oldu ) demir demirkan? da bile bu konserdekinin 10? da 1? i kadar coşku yaşamamışımdır :P
ama bitmesiinnn... bitti be! neyse bu kadarmış derken. hey hey hey? amannes!.. hey hey lerimiz bi sonuç verdi ve geri döndüler bikaç şarkı daha.. se
ksenler yine geri döndü :P
adam ( ohanness bana da adam diyorum ismiyle hitap etmiyorum yuhanness benim gibi seksensevere :P) bize doğru işaret yapıp teşekkürler tarzı bişeyler derken ben o sırada saçımı topluyodum ve ağzımla tacı tutuyodum. laaann naaptın tam da
bişeyle uğraşacak zamanı buldun salak! dedim kendime. bi iki bişey deseydim ya.. o an ne yapabilirdim diye düşüne düşüne çıktım. vakit geç olmuştu artık. eve dönmemin tek yolu taksiydi ama taksiye bu saatte vereceğim parayla 2 kere daha konsere giderdim herhal :P


arkadaşın evi beşiktaştaydı ve beni de konuk etti saolsun :) eve gitmeden gece 2 de beşiktaş sahilinde çayımızı içip tostumuzu da yerken çayın 1 ytl karışık tostun 1,5 olmasına olan şaşkınlığımızla ve acaba sağlıklı yerlerde mi üretildi diye münazaralara girip manzaranın da keyfini çıkardıktan sonra eve gider gitmez Live 4 it! e bakıp yattım. Sırada modern talking var. onları da bi görsem gözüm açık gitmez :P

  1. Comment by Adsız on 21:00  

    alphavılle ha, hey gidi günler hey:=))


    yansımalar

  2. Comment by eroy on 12:31  

    :))