güzel bir gün yaşamak için

bugün ( siz bu satıları okurken saat 12' yi geçtiği için yarına girmiş oluyoruz kusura bakan varsa diye belirteyim dedim :P ) için son zamanların en güzel günü diyemem ama sanırım en kendim olduğum günlerden biriydi. başka diyarlara yol alıyorum artık. ciddi ciddi yapıyorum bunu öyle oturup hadi aslanım yaparsın sen demedim kendime. ya da düşünüp taşınıp " hmm artık kendime gelmeliyim " demedim. sadece sabah erkenden kalktım ve evden çıktım. elime staj kağıtlarımı aldım. aniden göz doktoruna gitmeliyim dedim. onun için de gerekli kağıtları aldım. okula gittiğimde yine kayıt telaşındaki öğrencileri gördüm. ama bu sefer farklı hissettim ne bir pişmanlık ne de eskiyi arama duygusu vardı. kağıtlarımı teslim ettim. hülya hocaya imzalattım. çok iyi bi insan ya. üniversitelerimizde nadir rastlanan aşırı iyi insanlardan bir tanesi.
ordan beşiktaşa yürüdüm. trafik çok tıkalıydı yürüyim dedim. aşağıya indiğimde midem kazındı poğaça ve limonatalı hoş bir pastane kahvaltısı yaptım. mutlu hissettim kendimi. gerçi kaşarlı diye yanlışlıkla zeytinli poğaça vermiş adam ona biraz bozuldum ama adamın yüzüne vurup da rencide etmek istemedim :P
ordan alkım' a gittim. ( alkım beşiktaşta bir kitapevi beşiktaş son duraktan hemen önceki durakta akaretler durağı sanırım orası. bilmeyenler için bu da bi dipnot olsun. ) iki tane kitap aldım. ama öderken kasiyer kızlar her seferinde bir aksilikle karşılaştığından 10 dakikamı para öderken harcadım. ama iyi bi insanım ya aksilikler her zaman olur dedim. güldüm. sempatik tavırlarım gözümden kaçmadı :P ordan kabataş' a kabataş' tan da çapa' ya.. işte kan merkezinin önündeyim. içerisi kalabalık. acaba başka gün mü gelsem? ya saçmalama gir hadi içeri.
formu dolduruyorum ilk seçenekteki bugün kendinizi kan verecek kadar iyi hissediyor musunuz
? sorusu dışındakilerin hepsine hayır dedim. çünkü ne dişçiye gittim son 3 günde, ne ilaç kullanıp tedavi oldum, 1 yıl içinde hiçbir homoseksüelle ilişkiye de girmedim. ( ya üff be içimi bulandırmaya başladı sorular. midem bulandı be :P ) yok piercing de yaptırmadım. aids olduğundan şüphelendiğim kimseyle de bişey yapmadım. ( bak sıkılmaya başladım. bana bu sorularla gelmeyin :P bana galileo sorun, elektrik sorun :P ) neyse iğrenç sorular ama hepsi gerekli. içerde bir sürü kan bağışlayan veya hastasına kan veren insan var. ( bi tek iğneden korkar mısın sorusunda sürüncemede kaldım :P şimdi hatırladım :) )
farkettim ki bugün ilk defa iğnenin batması canımı o kadar acıtmadı. iyi bişeyler yapmak istiyodum ve canımın acıması da farketmezdi zaten. ama iğnenin batmasına bu kadar tepkisiz de kalmama şaşırdım :) ( bi daha olmaz abi :P ) ama burda hastalara davranış çok güzel modern de bi yer hoşuma gidiyo burası. hiçbişeyim hemşire hanım kendimi çok iyi hissediyorum gerçekten. gidebilir miyim artık? saolun iyi günler..
metroya girdiğimde hüzünlü bi müzik çalıyodu istasyonun sonuna doğru bi banka oturdum. müzik devam ediyor. bense artık kanamaz diye kolumdaki bantı çıkarıyordum. benim bi teorim var insan sonsuza kadar yaşabilir diye. o aklıma geldi yine. sonra da koluma tekrar baktım. bence insanın kanı ruhundan bir parça taşır. umarım birilerine bir şekilde yardımcı olur yaptığım. çünkü hissettiğim herşeyden bir parça gitmiştir kanla. başkası belki bunu hissetmez ama onlar ordadır.
eve gelip biraz dinlendim. gece de az uyumuştum zaten fırsatını bulmuşken uyudum biraz. arada uyandım telefona cevap verdim, mesaj yazdım ama oralar muamma geliyor bana şimdi :P sonra da hidromobil için gittim emo' ya kurallar açıklanmış artık tam mesai harcıycam bişeylere bir sürü hayal ve hedefim vardı kaç tanesine ulaşırım bilemiyorum ama bugün gördüm ki herşeyi akışına bırakınca hayat güzel gidiyor sanki. sevmek için de belki öyle yapmalıyım.
hmm.. güzel bir gündü bugün. güzel şeyler için destek çıkanlar vardı bize. genciz biz daha di mi? herşeyi yapabiliriz? ben kurtuldum mu herşeyden dedim. benimle konuşulurken. hem dinleyip hem de düşünüyorum ve bunu yazmalıyım diyorum bir yandan da.
birçok yeni şey başlıyor artık. burdan çook uzaklarda bile.. aslında yat eroy sen şimdi. yarın çok işin var yine. hepinize iyi geceler, hayırlı kandiller bu arada. ( gerçi saat 12' yi geçti di mi :) ) sonunu getiremiyorum yazının :) bööle bitsin artık. son.

  1. Comment by deli mine on 00:35  

    yeni yazimizi yazdik bekleriz. posta kodu 335690 4 levent
    :)) cnm öptm çok

  2. Comment by Adsız on 05:38  

    öhö, öhööö.. geçmiş kandiliniz mübarek olsun :)

  3. Comment by eroy on 00:20  

    >yaz kosesi
    hemen gidip bakıyorum diyebilmek için 2 gün bekledim :P internetim bozuldu biliyosun :)
    şu an internet geldi ama her an gidecek gibi duruyor bi gözüm modemde :) hemen okuyayım ben ;)

    >un4tunately
    çok teşekkürler un4. sizin de geçmiş kandiliniz mübarek olsun :)
    (çook geç oldu ama kusura bakma. internet yoktu sebebini yukarda yazdım ;) )