ama seni gördüm göreliiii


yıllar yılııı gülmeediii yüzümmm, buralara doğğmadı güneş ben hep güzün başedemediimm ben aşksıızz edemeediimmm. heee ee eyy....
diye gidiyor işte :) bu şarkısı ki adı aşk tarkan' ın en sevdiğim şarkısı. aslında çok değişik hatıralar canlandırıyor bende. ne mesela? ben bu şarkıyı ilk kez dinlerken tomb raider III' ün demosunu oynuyordum. şarkının başındaki mistik açılış o an lara ile meşgul olan beni çok etkilemişti saatlerce aynı yeri aynı şarkıyla oynamıştım. çünkü bırakmak istemiyordum. şarkıdan mıdır? lara' dan mıdır? yoksa ikisinin birleşip nirvanavari bir varlık oluşturmasından mıdır bilmiyorum kalkamamıştım başından :)

zati şarkı da uyuyordu hayatıma. seninle birlikte bu şarkıyı günlerce dinleyebilirim :) sadece sevgili ile dinlenmesi gereken şarkılar listeme bunu da eklemiştim :) sanırım bu, o listenin ilk şarkısıdır :)

bilgisayar oyunu çılgınlığını had safhada yaşamış her oyuncu arkadaşımız gibi ben de lara' ya platonik duygularla bağlıydım tabii ki :) ya aslında eli silah tutan güzel kadınlara karşı feci bir zaafiyetim söz konusu :) milla' ya da bu yüzden aşık olmuştum tabii ki :) allah' ım silah bir insana bu kadar mı yakışır.

aslında güzelliğinin yanısıra ne zaman istersen seninleydi. oyuncuları ona çeken bir etken de bu. neyse lara ile birleşip had safhaya vuran platonizmimde bu şarkının payı büyük. gece uyumadan açıp, yatağa uzandıktan sonra sabaha kadar dinleyebilirim. sıkılmam da sıkılsam da belli etmem, çünkü sevdiğim hiçbirşeyi incitmek istemem, lan şarkı incinir mi bre insan evladı? :P olsun yav benim içim rahat etsin yine de :)
lara' mı da alsam da gitsem uzaklara :)