yağğğmuur yağııyooor selleeer akıyooor live 4 it! camdaaan bakıyorr

yağmuru ne kadar da özlemişim. keşke hiç durmasan da ben de hep altında dolaşsam. ama o zaman da sıkılırız di mi. biraz ayrılık, biraz özlem iyi gelir. ağacı budamak gibi kes dallarını ondan ayır ki uzak kaldığı dallarına inat daha gür çıksın :) ( şu olayı, ağaç budamaya benzeten sevgili eroy seni kınamaktan da öte yapıyoruz taraftara havale ediyoruz :P )
okuldan gelirken yağmaya başlamıştı ki en sevdiğim türü olan iri damlalı yağmur yağıyordu. daha ne isteyeyim ki? diye düşünürken gökyüzü tam bulutlu olmadığı için yer yer yağıyordu yağmur. neyse orda biraz ıslanmayı başardım :)
şimdi ise deli gibi yağıyor hemen it's rainning men' e sarıldım tabii ki :) herşeyi bir şarkı ile özdeşleştiriyorum neden bilmiyorum ama hatırlaması kolay oluyor o zaman :)
camda iki şarkı kadar durup kafa gözü iyice ıslatıp yağmura sevgilerimi sunduktan sonra bir kez de şenlik haftasında yağmurdan bahsedelim ayıp olmasın ona da :) 3-5 gün hiç durmasan bari biraz özlem giderelim :)