yoksa ben seçilmiş kişi miyim? ya da sen benim için seçilmiş olan mısın?


" O sonsuzluk denizinden yükselecek

İki kıyıda ordular yaratacak

Ve insanı kardeşine düşman edecek

Bir tek insan kalmayana dek "

böyle bir savaş çıksa kılıçla, mızrakla, yayla, okla ne savaşırım ama :) zaten içimde yeniden middle earth sevdası yeşerdi :P evet yarın 6 haziran 2006 ya da pek çok kişinin beklediği şekilde söylemek gerekirse, 6.6.06. tüm korku filmlerinde görmeye alıştığımız 666' yı oluşturuyor tarih. yarın neler olacağını hep birlikte göreceğiz. böylesine şeytani bir günde benim finallerimin başlaması bir tesadüf mü? yoksa gerçekten sonun başlangıcı mı? yoksa ben seçilmiş kişi miyim? seçmek ile seçilmek tüm hayatımız boyunca hep karşımıza çıkan iki kelime. biz ya birilerini seçiyoruz ya da birileri bizi seçiyor. bazen seçen de seçilen de bunun farkında olmuyor. hepimiz kendimiz için seçilmiş insanı arıyoruz di mi? inkar etmeyin boşuna baktığımız her insanda bizim seçme kriterlerimize uygunluk aramıyor muyuz? sonra da bir kişiyi seçiyoruz. o da bize bakıp kendi seçimini söylüyor. ortak seçimlerden birliktelikler meydana geliyor. her seçimimiz doğru veya yanlış olmak üzere iki olasılığı var. bazen de bizim seçtiğimiz kişi kendi seçimini yapıp bir başkasını seçmiş oluyor. o zaman bizim seçimimizin doğru veya yanlış olduğunu asla öğrenemeyebiliriz. o zaman bir başka seçilmiş insan arayışına giriyoruz. hayat bu şekilde ilerliyor. bazen de seçtiğimiz kişinin aslında bizim için seçilmiş insan olmadığını farkedebiliyoruz. yaptığımız seçimin yanlış olduğunu görüyoruz. er ya da geç seçimlerimizin doğru mu yanlış mı olduğunu görüyoruz.
yarın belki de bir palavradan ibaret ya da gerçek olacak. kıyamet yarın olmazmış gibi gelmesi normal. bundan 50 yıl sonra 100 yıl sonra dünya kaynakları bitince kopacakmış gibi düşünüyoruz. dünyadaki herşeyin bitmesinden sonra insanoğlunun yeryüzünde yapacak hiçbirşeyi kalmayacakmış gibi bir inanç hakim. ama amacımız dünyada varolup, kaynaklarını tüketip sonra ölmek mi? yaşamımızın amacını bulmak milladın da öncesine dayanıyor bunu anlatmak için birçok seçilmiş insan da gönderildi yeryüzüne ama hala tek ve kesin bir cevap üzerinde insanlar mutabık kalamadı. neye, nasıl inanmak yine insanın seçimi. ben bunun ilahi yönüyle değil de romantik yönüyle ilgilenmek istiyorum belki de, yaşamımın amacı benim için seçilmiş insanı bulmak diye düşünüyor olabilir miyim yoksa şu an platonik duygularla dolu olduğum için mi bana böyle geliyor? yaşamın amacını bir başkası atomda bir başkası ise camide, kilisede, sinagogta arıyor. hiç aramayanları da söylemeden geçmeyeyim.
seçmek ve seçilmek, bir kez daha söyledim bunu yazdıktan sonra kendi içimden. sanırım benim seçimim şu an oturup yarına hazırlanmak. çünkü benim seçimim olan zor bir yoldan gitmek istedim ve seçimlerimin sıkıntısını çekmek zorundayım. senin de benimle aynı seçimi yapmış olman beni daha da mutlu etmişti. aynı yoldan giden iki kişi olabilirdik. sen benim seçilmişim olabilirdin. senin de beni seçmiş olman için fedakarlıkta sınır tanımazdım. lakin herkesin seçimlerine saygı duymayı çok uzun zamandır yapıyorum, hatta hiç yapmamazlık yaptığım olmadı :) amma da çok seçilmek kelimesini kullandım. bunu söylemek hoşuma gidiyor. mastar eksiz daha da güzel bir kelime ;)
omeni hiç izlemedim. etkisinde de kalmam çünkü kendimi biliyorum :P ama yarını çok uzun zamandır bekleyenler vardır mutlaka. ama yarın bişey olursa ben olay çıkarırım ona göre bu kadar çalışıyorum sınava :P gerçi sabah sınav genelde bu tür olaylar olacaksa öğleden sonraya tekabül eder :P
neyse canım live4it! sağolsun zaten hayatın amacı isminde gizli zaten :)

  1. Comment by thay on 22:40  

    18 yaşını dolduran her T.C. vatandaşının seçme hakkı vardır.

  2. Comment by eroy on 17:11  

    seçme ve seçilme hakkına saygı kuşağı çerçevesinde kararlara saygı duyuyoruz tabii ki :)