bugün 12 haziraaann hep neşeyle doluyor insan..

muutllu yılllaaaarrr saannaağğğ muutlu yıllaaarrr saannaaağğğğ muuutlu yıllaaar muutlu yıllaaarr muuutlu yıllaaaar saaanaaaaağğğğ!..

  1. Comment by Yeditepe İstanbul on 23:36  

    Tekrar hayırlı olsun. Umarım biz de o günleri görürüz :)

  2. Comment by Asuman Unsal on 00:31  

    mutlu ve güzel paylaşım dileklerimle haffayi fişşekleri kaçırdık mı?

  3. Comment by eroy on 14:16  

    >sevda sözleri
    inşallah ;)

    >derin iz
    ne yazık ki :) ama olsun seneye tekrarı var :)

  4. Comment by Misterio on 23:35  

    12sinden önce girdim, gününde kutlama olsun da bi anlamı olsun dedim ne kadar koştuysam da yetişemedim :/ :)) seneye artık :Pp hep yaz olur mu ;) işte böyle yüzünde gülücükle..

  5. Comment by oky on 00:19  

    şimdi hangisi 1. yıl oluyor ben anlamadım. son 11-12 post bu konuyla ilgili olunca insan şaşırıyor :) neyse, mutlu yıllar madem.

  6. Comment by eroy on 07:20  

    >misterio
    çok teşekkürler, ama senin yazdığını okuduktan sonra, " eroy' u tersten okumak gibi birşey.. " i yazdığımdan ötürü içim burkuldu. :) biraz gülmek iyidir di mi.. evet iyidir bugüne öyle başlamalıyım ;)
    >oky
    ilk yazım 12 haziranda yazılmış o yüzden haziran 12 doğum günü oluyor :P
    ama dedim ya Live 4 it! şenlik haftası ilan ediyorum diye. o yüzden 1 haftalık tüm postlarda 1.yıldan bir tutam söz olmalı :)nice yıllara o zaman ;)

  7. Comment by thay on 20:03  

    benim ilk regl im 21 haziranda olmuştu. en uzun gün daha bi uzuuuuuuuuuun geçmişti. kutlamaları ben kaç gün yapsam? bi afta yeter mi acep recep

  8. Comment by eroy on 20:28  

    hmmm olabilir genelde. "... haftası" demek daha güzel oluyor. "... ayı" desen millet yanlış anlar, kulaklarımızı da tırmalıyor gibi cümlenin okunuşu. yani 1 hafta uygun.. evet uygundur :)

  9. Comment by thay on 21:13  

    ahahha az önce bi nikah davetiyesi geldi. amcamın torunu evleniyormuş. tarih 21 haziran. artık bir salon kutlarız bu önemli günü sahitler huzurunda

  10. Comment by eroy on 02:32  

    belirli gün ve haftaları kutlamalıyız tabii ki. bu gibi olaylar toplum bilincini uyandırır, birlik ve beraberlik sağlar, diş ve boyun ağrılarına iyi gelir :P