live 4 it! sizinle gurur duyuyor!..

bugüne kadar çokça bloga bakamadım. bir türlü oturup da kendime rutin okunacak çokça blog seçemedim. ama hep istedim. istedim ve yapamadım. her zaman olduğu gibi :)
ama bugüne kadar benim yazılarımı kaale alıp da yorum yazan herkese teşekkür ediyorum. çünkü yaptığınız işin beğenilmesini görmenin dayanılmaz mutluluğunu verdiler ;)

peki kim di bunlar? kronolojik sırayla ilk yorumcudan son yorumcuya sırayla teşekkür, minnet, sevgi, saygı,.. diye yazacaktım ama sonra çok zor olacaktı zamanım az :) o yüzden alfabetik sıra daha pratik bi çözüm oldu. oky listenin başında kurucu kontenjanından dolayı ;P

  1. Comment by EvA yasam mektuplarim on 15:29  

    maya was here ;)

  2. Comment by eroy on 15:57  

    you' re welcome ;)

  3. Comment by oky on 17:11  

    vay, yorumları da mümkün olduğunca okumaya çalıştığım halde pek çoğunu kaçırmışım anlaşılan. rica ederiz eroy :)

  4. Comment by Online on 19:14  

    asıl biz teşekkür ederiz. (:

  5. Comment by Yeditepe İstanbul on 20:22  

    Eraycığım, o güzel yazıların için biz sana teşekkür ederiz.
    Nice senelere ve yorumlara inşallah.

  6. Comment by Adsız on 08:33  

    kedilere bakmaya geliyorum ki ben. :::)
    bir şey değil eroy. ben de sana teşekkür ederim.

  7. Comment by Asuman Unsal on 00:30  

    heyy ne güzelll :)(: asıl teşekkür benden

  8. Comment by 7.oda on 02:08  

    :) çok içten ve tatlı bir teşekkür olmuş.. benden de sana öyleyse kocaman bi teşekkür:)

  9. Comment by Neo on 18:44  

    o senin içtenliğin hocam... sen de saol..