live4it! 1 yaşına giriyor.


ilk mesajımı 12 haziranda atmıştım. oky sağolsun beni bulaştırdı blog dünyasına. o yüzden vakit vakit aklıma gelince teşekkür ederim ona. bugüne kadar burdaki yazılara yorum yapmış olan herkese çok çok teşekkürler ;)
zaten hepsini belirledim. isimleri bende :P burdan onlara da teşekkür mesajlarımız olacak. aslında tam da final zamanıma denk geldiği için uzun zamandır istediğim acaba biraz template ile oynasak mı fikri ne yazık ki haziran sonuna ertelendi. halbuki yeni yıla yeni template ile girmeyi istiyordum :) takip etmeye çalışıp da yorum yazamadığım, linkinparkıma ekleyemediğim blogları da yine haziran sonuna bırakıyorum. ooh herşeyi haziran sonuna bırak bakalım, elbet o gün geldiğinde karşına mutlaka aksilikler çıkacaktır :P
herşeye rağmen, hayatıma değişik bir anlam kattı live4it! bir tesadüf ile başlamış olsa da hayatımda önemli bir yeri oldu. onu okuyan herkese teşekkürler ;)

  1. Comment by oky on 12:47  

    vay anasını, 1 sene oldu ha.

  2. Comment by Adsız on 17:30  

    hayırlı olsuuuuun, daha nice yıllara:)

  3. Comment by Adsız on 17:41  

    ya bi de aoç imara açılıomuş bu konuyu da gündeme getirmek istedim. içim yanıo,yapabileceğimiz bişey var mı?

  4. Comment by Yeditepe İstanbul on 20:27  

    Rica ederiz Eraycığım, seni okumak keyif ;)

  5. Comment by eroy on 10:22  

    >oky
    evet abi daha arkaplan rengini ne yapsak diye photoshoptan renk kodu seçtiğimiz dün gibi aklımda :) sağolasın ;)

    >bi dost
    teşekkürler. bu arada cansu bana senin bi dost olduğunu söylemedi freonia gibi nick demişti o yüzden tanıyamadım :) bi dost dese hah tamam var öyle bir okurumuz derdim :)
    aoç konusunu da yeni duydum. konuyu bilmeden bişey demeyeyim şimdi.

    >sevda sözleri
    çok teşekkürler abi, seni okumak da keyif ;)