bana mail gelmedi hani nerde? diyenler lütfen buraya!.. ;)

yorum yazanlardan mail adreslerini bulabildiklerime teşekkür mailimi yolladım. bazılarına gitmedi hata verdi. bana neden yollamadın aşkolsun, ayıp ettin bak şimdi demeyin :P
size gelmediyse, veya siz bir anonymous' sanız ve ben de istiyorum ben de istiyorum diyorsanız. " bozkurteray@gmail.com " ahanda bana mail atın. veya profilimdeki msn adresimden ulaşın ben de size hakkettiğiniz teşekkür mailini yollayayım ;) spam mail korkunuz olmasın :) ben burdayım öyle birşey atarsam gelir suratıma çarparsınız :P

  1. Comment by NoktasizvirguL on 03:39  

    Ben de yorum yazmıştım zamanında hani benim mailim... :( Gelmedi bana :(

    Şaka bir yana uzun zamandır uğrayamamıştım bu bloga ... Bu gece ne ile sabahlayacağım diyordum ben de seni okuyayım bari :)

    Bu arada yeni bloğumda da blog komşum ve misafirimsin artık takipteyim... :)

    Saygılar...

  2. Comment by eroy on 02:33  

    teşekkürler komşu ;P