the end

bitti. biten sadece bahar yarıyılı da değildi üstelik.

  1. Comment by Online on 04:41  

    hakkaten bitti. hayırlı uğurlu olsun.
    neden bilmiyorum ama bu dönem pek bi uzun geldi bana.
    bitmek bilmedi kendisi.

  2. Comment by NoktasizvirguL on 10:33  

    İnşallah hayırlarlar bitmiştir. İyi tatiller...

    Benim pazartesi sınavım var sonra bitecek :'(

  3. Comment by Adsız on 19:45  

    bitmediiii, ben bittim ama finaller bitmediiiiii, ömür biter final bitmez arkadaş

  4. Comment by Yeditepe İstanbul on 12:06  

    Geçmiş olsun.
    Darısı başımıza.

  5. Comment by Misterio on 14:04  

    her bitiş bir şeylerin başlangıcı edebiyatı yapmayacagıım, yaşa ve gör :) bende biten bir şey yok, 4 sınav var daha :/

  6. Comment by eroy on 14:42  

    >onlinesacmalik
    teşekkürler dostum. bu dönem ya da dur son birkaç ay diyelim. nasıl geçtiğini burda hep beraber gördük :) sonuna noktayı da koyduk. geleceğe bakalım :)

    >noktasizvirgül
    süper değil, normal gibi, ama biraz buruk, biraz acı var gibi içinde biraz da sert, ama öğretici oldu sonu.sınavında başarılar ;)

    >bi dost
    evet bitmez her sınav ayrı bir final gibi giriyoruz :P başarılar sınavlarında ;)

    >sevda sözleri
    teşekkürler kardeş. inşallah :)

    >misterio
    umarım güzel şeyler görürüm :) gerçi ufukta görünen hiçbiryer yok. sınavlarında başarılar ;) ama yeni bir başlangıç yaptım bugün, staja başladım :) ilaç fabrikasında yapıyorum. yer altında laboratuarlar filan var. half life dan kalma fobi olmuş öyle laboratuarlar :)zaten half life 2 ye başlamıştım üstüne tuz biber oldu bugün, biraz korkutucu oldu :P fazla durmadım :)
    yeni bir yazı gibi oldu başka yazmak istediklerim var ama sanırım "son" u atlatmak için biraz yalnız kalmam gerekecek. ya da aslında gereken biraz yalnız kalmamam kafam karışık işte.

  7. Comment by Misterio on 18:04  

    bir son olması gerektiğine kendine inandırmış, endekslemiş gibisin.. 26sında son sınavım, 27sinde ben de staja başlıyorum.. oynadığım tek oyun hattrick ama ben de korkuyorum :)) yaz yaz yaz..

  8. Comment by eroy on 02:42  

    >misterio
    şu an yazıyorum, ama gece 2:30 şimdi. nedense gecenin bi körü uyandım :) yazıyorum ama acaba kendimdemiyim de yazıyorum? bunu uyandığım zaman sabah görücem :)
    sonu olan herşeyin bir de başlangıcı olması gerek. son derken, ben hangi sondan bahsediyorum? düşündüğüm son aslında benim "böyle olsun da bitsin artık!" dediğim sondu galiba çünkü artık iyice kısır bir döngüye dönüşmüştü. ama esas sorulması gereken : "acaba bir sona gerçekten vardım mı?" bu benim elimde değil. benim için bunu bitirmek, aslında bunları yazmamın sebebi olan insana bağlı. o yüzden "bitirdim." diyemiyorum, "bitti." oluyor. son birkaç aydır sadece onun için yazıp, sadece onu düşündüğümün farkına varması belki de benim için yeterli bir son olacak. "ben senden önce ne için yazıyordum?" diye sormama bile sebep olacak kadar mı yazıyorum onun hakkında. benim onun içn yazdıklarımı bilmesi gerekmez mi? bu şekilde sanki onun arkasından konuşuyormuşum gibi gizli gizli. bu ayrıcalık değil, bir hak olmalı ona. ya da gece uyuyamayıp, kalkıp onun için yazıyorsam, belki de hiç görmemeli, onun yüzüne bakarken, bu yazdıklarımı düşünmemeli belki de.

    stajda başarılar diyeyim o zaman sana :) ve tekrar yazmamı sağladığın için de teşekkür edeyim :)

    >çelik kanka
    olur bakarız. şimdi çok kötüyüm. başka bi zaman tekrar uğra o zamana borcum olsun sana ;)