kötü gündür geçer... umarım :)

bugün kesinlikle çok kötü bir gündü. bazı şeyleri yavaş yavaş kabullenmeye başladım gibi hissediyorum. bu beni korkutuyor. seni uzaktan görmek bile güzel..

  1. Comment by Adsız on 20:19  

    Arkadaşın olarak senin için korkmaya başladım
    Haklısın insanın kalbine söz geçirmesi
    Fener'in Türkiye kupasını almasından daha zordur.
    Gel bana takıl götüreyüm seni güzel bi tatile,kendine gel,açıl biraz
    Herşeyi unutursun o güzelim Rusları görünce.
    eeee artık anlamışsındır kim oldumu

  2. Comment by Adsız on 14:54  

    birinci olarak aşkolsun cansu diyorum ben sana demedim mi bi dost de die, ne die nickimi ifşa ediyosunuz yani aaaaa
    ikinci olarak blogunda anonim yazılara yer vermeyenleri kınıyorum (evet cansu sana bu taşş hehhe)
    üçüncüsünü unuttum
    dördüncüsü ders aşk ve bilgisayar oyunları dışında başka konuları olan yazıları özledik, haberiniz ola eroy beyyyy

  3. Comment by eroy on 12:38  

    > ehehehe tanıdım ;)

    > herşey cansu' nun suçuu!.. :P yorum yazan her zaman haklıdır prensibi ile giden blogumda yorum yazılması hoşuma gittiği için herkese açık ;)
    kötü geçen sınavlar, umutsuz bir aşk, hep aynı oyunlar.. kısır döngüye girmişim gibi di mi? :) ben de özlüyorum bazen kendimi. bundan önce neye üzülüyordum ben? onu bile unuttum :)