yarın bitiyor.


yaklaşık 1 aydır her hafta sınav oluyorum. haftada 2 - 3 sınav ( yeri geldi 6-7 oldu :) ) olmaktan iyice beyin sarsıntısı geçireyazmaya yaklaştım. ama yarın bitiyor. ne kadar da hızlı geçti bu dönem yav. hayatımın en zor dönemi diyebilirim :) dedim hatta :P
aslında bu dönemi zor kılan dersler miydi yoksa ben miydim? evet bendim :) üzerime nedense ani bir iyilik çöktü yazarken gülerek yazıyorum. hani hö desen kahkaha bile atabilirim :) sınavların bitişi dolayısıyla gülüyorum galiba, ama isteyerek değil, kendi içimden gelen engelleyemediğim bir gülümseme. kahveden mi yoksa? süt tozunun kalanını da son kahvemde kullandım hoş bir görüntü oldu aslında sınavlar yüzünden içiyordum sınavlar bitince o da bitti. ama sabaha kadar oturmam gerek sabah 11 de sınav var, son sınav. daha hiç çalışmadım. 8 de yatıp 00:00 da kalkacaktım. sonra da sabahlayacaktım ama senin mesajınla uyandım. artık bir daha uyuyamazdım. merak etmeyin içinde hepimizi ayağa kaldıracak, kötü gidişe bir son verecek şeyler yazmıyordu. sizinle alakası yoktu mesajın ama olsun senden gelebilecek telgraf bile bana yeter :P aah ah ben yakında şiir de yazarsam şaşmayacam kendime :P
nerde kalmıştık? hah! " inşallah gece uykum gelmez. süt tozu bitti, kahveye süt katınca daha çok uykumu getiriyo, sade kahve de çok acı olur gece gece " dedim kendimce. ya bu yazının amacı neydi? kafam karıştı şimdi ne yazdığımı unuttum :) dilim acıyor, nedenini bilmiyorum belki de o yüzden unuttum :P ne alakası var? di mi :) yok tabii ki ama içimde sebepsiz mutluluk var dedim ya ondandır herhalde :)
çok saçma yazmaya devam ediyormuşum gibi geliyor. hayır saçma yazıyorum ama inşallah cümleler düşük, bölük pörçük değildir. o zaman okunmaz yazı. cümleler birbirinden anlamca kopuk da olsa en azından şekilleri düzgün olsun da bari okuyana ikinci bir eziyet olmasın.
neyse özetleyeyim ben bu yazıyı:
yarın son sınavım var. 1 aydır her hafta sınav oluyorum ben. taş olsa çatlardı sonunda :P ama içimde sebepsiz bir mutluluk var. sebepsiz demeyeyim ona kaynağı belirleyenemeyen diyeyim. 10 saat kalmış sınava. bunu diyince bi endişe mi kapladı beni?.. :P

  1. Comment by Adsız on 15:41  

    ve bugün o son sınavı da birlikte atlattık.pazartesi staja başlican için sana iyi tatiller demiyorum.O iyi tatili galiba ben yapıcam.
    Merak etme günlerimi havuzda,denizde ve diskoda geçircek olsam da senin yazılarını takip etcem.
    Canın sıkılırsa yanıma gelebilirsin