blog kardeşliği toplantısı

nerden başlasam ki? evet buldum. işte başlıyoruz..
e:alo abi nerdesin?
o:eray ben gelemiyorum.
e:neden?
o:yol kapalı?
e:??
o:dinle bak..
(arka fon) yaşasın..... ( ben anlayamıyorum ama bi slogan attıkları belli)
o:kortej eşliğinde geliyorum.
e:(telefonun diğer ucunda kendince değişik düşüncelerle kendi kendine konuşur) demek ki blog kardeşliği toplantısı değil de mitingi olacakmış :P


işte bu şekilde olaylı başladı blog kardeşliği toplantısı günü. oky beni meydanda bekle dedi. ben gidip kalabalığın fotoğrafı çekmek için kendimi önlerine attım. aradığında bu sefer sen beni meydanda bekle geliyorum kortejle dedim :P yav ne kaos insanlarız diye de içimden geçire geçire oky yi görmeden yanından geçip gitmişim :) arkamdan seslendi :) çok dalgınım ben çook :P

toplantıdan önce gittik sahile oturduk. birbirimize tespitlerimizi anlattık güldük, karşılıklı birbirimize hak verdik, ne kadar da iyi yakalamışsın noktayı diye methiyeler yağdırdık :P millet sevgilisiyle otururken biz oky ile sanki bilimsel bir konferans ve bir stand up gösterisi edasıyla sohbet ettik. onlarca yazı çıkaracak kadar konu bulmamıza rağmen şu an aklımda hiçbirinin kalmamasını çok iyi açıklayacak bir cümle vardır mutlaka ama şu an aklıma gelmiyor o da :P
toplantıda çok yeni arkadaşlar edinmedim :) zaten ilk toplantım olduğu için kötü geçeceğini kabul etmiştim kendi içimde :P yeni insanlarla tanışmada kötüyüm bunu da kabul ediyorum :P (kabul ettirmek istediği olanlar ellerini çabuk tutsunlar çünkü şu sıralar kabul üstüne kabul yapıyorum :P) blog yazmama rağmen diğer bloglara fazla zaman ayıramıyorum. msn den bile konuşmuşluğum olmadığı için de yabancılık çektim :) ama burdaki hatayı da kendi üstüme alıyorum. ama bloglara daha çok zaman ayıracağım söz :)

bu arada toplatı sırasında pasta yollayan 1 milyon yazarlarına teşekkürler :) üşenmemişler yollamışlar. belli bir amaç uğruna çalışan insanlar olarak gözüme girdiler. bir hedefleri var, bir ideal, bir rüya belki de :P ama en azından deniyorlar. (ya aslında benim yürüyen üç aptal, oturan üç bilgeden daha çok yol alır sözüm ahanda cuk oturdu. ama aptal kelimesi orda mecaz anlamda yoksa zeki insan fikri bu :P) madem bu kadar düşünceliler onlara ben de link vererek teşekkür, sevgi, saygı,.. vs sunayım :P


daha nice toplantılarda görüşmek üzere artık. belki bi dahaki sefere live4it! i tanıyan biri ile bile karşılaşabilirim :P

  1. Comment by Adsız on 17:44  

    tanımazlarsa da tanıtırız eroy bey merak etmeyin, arkamız sağlam evelallah:DD

  2. Comment by eroy on 20:20  

    ahahaha
    demek ki bi dost' um mafyaymış ;P bi kusurum olduysa zamanında özür dilerim :P

  3. Comment by NoktasizvirguL on 21:29  

    Ama, ama ... Ben, beeen...

    Ben okuyorum, tanıyorum ama gelemedim toplantıya... İstanbulda çünküüüüü.....

    :gözleri dolu dolu olmuş smili:

  4. Comment by Yeditepe İstanbul on 23:24  

    Yaaa ben de olacaktım ki orda ah!
    Sevda sözlerini bilen de pek yoktur :( Kader ortağımsın Eroy ;)

  5. Comment by eroy on 11:52  

    >noktasiz virgül
    olsun bi dahaki sefere inaşllah. bloglar durdukça bu toplantılar da olacaktır :P

    >sevda sözleri
    gözlerim seni aradı abi :) ( teşekkürler bu arada ;) )