güzel şehir şu istanbul

Güzel şehir şu istanbul, yaşaması zor, ama güzelliği herşeye değiyor. bir dargın bir barışık sevgililer gibi. bazen senden nefret ediyorum desem de sonra bırakıp da gidilmez burası diyorum.. gerçekten gidebilir miyim?
söylemesi bile kötü etti beni :) herkes doğduğu yere karşı ister istemez bir sempati duyar. "memleket hasreti" diyelim ona. ben de burda doğdum, bırakıp gitmek istemiyorum. en azından bu sevdiğimden uzak kalmayayım. ama sırf böyle dediğim için bile birgün uzak kalacakmışım gibi geliyor.

  1. Comment by asdfgh on 00:33  

    kadınlar için de öyle derler bazen:
    "ne onlarsız yaşanıyor, ne de onlarla.."
    birgün, bırakmak zorunda kalacakmışım hissi bana da ara sıra uğruyor..kovuveriyorum hemen onu..

  2. Comment by eroy on 12:53  

    evet haklısın :)
    istanbul aslında çok güzel bir kadın. ama öyle düşünürsem benim istanbulla ayrılmam kaçınılmaz gibi görünüyor.