Live 4 it! tatilde.

ben yokum pazar gecesine kadar. 3 gün tatil resmi tatil ilan ediyorum kendime aslında burda kalıp seninle 3-4 saat vakit geçirmiş olmak için 10 yazımı birden feda ederdim ama olmuyor ki bi türlü kader hep başka bir tarafa çekiyor. ben de bari gideyim de biraz ayaklarım suya değsin, acaba yangece mi bastım korkusu yaşayayım, deniz anası gördüğümde tam gaz aksi istikamete kaçayım, suyun içinde gözümü açmaya çalışayım ama her seferinde yandığı için kapayayım, burnuma ve kulağıma su dolsun, sahil kenarında kumdan kale yapan tek eşşek kadar herif olma ünvanımı alayım, bikinili kızlara lömbek lömbek bakanlara bakıp ülke ve gençlik nereye gidiyo kardeşim diye toplumsal tespitler yapayım :P ben yandığım zaman feci yanarım iki gece zar zor uyuyayım, denizden çıkıp şemsiye altına koşayım, ve en sonunda da neyse bu yaz da böyle geçti diyeyim..

  1. Comment by Misterio on 14:29  

    ne getiricen bize :P hissedelim şurada denizin kokusunu olurmuu :/ çünkü yaz benim için hep İstanbul'da geçecek, denize sadece bakacağım....

  2. Comment by eroy on 09:55  

    >zuzubanu
    teşekkürler :)

    >misterio
    keşke gitmeden önce görseydim bikaç hediye alırdım yorumcular için ;) ama aklıma gelmedi.
    zaten bu da büyük ihtimalle benim bu yaz son tatilimdi. yine vapurda fotoğraf çekerek deniz özlemini gidericem :)