yok, aklıma birşey gelmiyor :P

ne yazsam diye düşündüm ama ufak bir ilham kaybı yaşıyorum sanırım o yüzden aklıma yazacak birşey gelmedi :) blog da kendini boşlanmış hissetmesin diye 3-5 bişeyler yazayım da sevinsin gariban :P

  1. Comment by Adsız on 14:24  

    bence sen hiçbirşey yazma o minicik aklını bunlarla yorma gerizekalı

  2. Comment by Adsız on 14:41  

    haklısın bende yazacak birşey bulamıyorum
    acaba bu internet insana yaramıyo mu ne kardeş benim hanım da aynen öyle ikimiz giriyoruz ama girecek birşey bulamıyoruz ah şu zamane çocukları bizimkiler genelde kötü sitelere giriyor zaten bu velette başka ne varki dedim oğlana birlikte girelim o dedi ben utanırım baba eşimde bana dediki BİRDE HACI OLCAN SENİ PİS UTANMAZ SAPIK SİZCE ÖYLEMİ?

  3. Comment by Adsız on 14:46  

    Hoca performans ödevi verdi en çok rahatsızlık duyduğun konuya çözüm üretin diye bende karar verdim bu konuyu seçiyorum acaba sende bana yardımcı olur musun? msn: guzelkiz_69_sexy@hotmail.com

  4. Comment by Adsız on 14:49  

    şimdi olaya bir felsefe öğretmeni olarak objektif bakıyorum... Başlıca internet çok saçma bir şeydir. O nedenle googleye bir şey yazmak gerekmez. ama siz illede bir şey yazacağım derseniz ne haliniz varsa görün ALLAH BELANIZI VERSİN GERİZEKALI MANYAKLAR SİZİ GİDİ AYI BALIKLARI site için başka anlamlı konu bulamadınız mı manyaklar sizi ŞEEY NE KADAR BAŞARILI BİR FELSEFE ÖĞRETMENİYİM DİME

  5. Comment by Adsız on 10:46  

    la şaçma sapn seylerle uğraşmayın canı sıkılanlara cok güzel bir tavsiyem var: 'götünüzü parmaklayın'
    :)

  6. Comment by Adsız on 23:24  

    dtjpisimsiz yazan saksafona sesleniyorum aynı şekilde sende... belliki canın sıkılmış çok zeki olduğunu düşünüyorum yoksa bu kadar zeka ihtiva eden sözcükler bulmak çok zor olsa gerek sevgili çok amaçlı parmak kullanan arkadaşım

  7. Comment by Adsız on 23:25  

    isimsiz yazan saksafona sesleniyorum aynı şekilde sende... belliki canın sıkılmış çok zeki olduğunu düşünüyorum yoksa bu kadar zeka ihtiva eden sözcükler bulmak çok zor olsa gerek sevgili çok amaçlı parmak kullanan arkadaşım

  8. Comment by Adsız on 23:34  

    sevgili felsefe hocası sen madem bukadar zekisinde ne işin var be adam ayrıca seninde neyse senin seviyene inmeyim söylediklerinin hepsi sendede mevcut
    sevgili ileri zekalı insan müsvettesi hakkaten çok felsefi bakmışsın sevgili köpek balığı