çanakkale hatırası

çannakkale hatırası :) " gidip de başka bi fotoğraf koyamadın mı ey insan? " diyesim geliyor içimden, kendime :P ama rüzgarı çok seviyorum bu fotoğraf da bana tatlı rüzgarı hatırlattı :)

  1. Comment by Yeditepe İstanbul on 11:25  

    Bu fotoğrafı ben çektim!
    :)
    :)
    :)

  2. Comment by asdfgh on 01:17  

    uçan blogda gülümseyen bir yüz..fonda da tatlı rüzgar..daha ne olsun ey insan:)

  3. Comment by eroy on 16:23  

    haklısın çok fazla şey istemek de bencillik olur. gülelim hep o yeter :)

  4. Comment by Adsız on 18:05  

    Çanakkale içinde Aynalı çarşı
    Fener yenilince yıkılıyor
    Beşiktaş Çarşı

    Kumkapı sahilinde çekilmişsin Çanakkale diye yutturma

  5. Comment by eroy on 18:09  

    eheheh fayke fotomu diyosun :)
    şahitlerim var :) bi tane daha koyayım bi ara o zaman :)
    ha bi de fenere laf yok :)

  6. Comment by Adsız on 18:27  

    en az 3 şahit gerekir bunlarında reşit ve akıl baliğ(kafada herhangi bir kısa devre olmaması veya en azından entegrenin sağlam olması)gerekir.

  7. Comment by eroy on 18:31  

    hukuk biliyosun sanırım :)
    iki şahidim var. ama biri avukat olacak seneye ( sevda sözleri ) kabul olur mu? hem onun hemen ardından çekilmiş çanakkale manzaralı fotoğraflar da mevcut :)

  8. Comment by Adsız on 18:36  

    REJECTED

  9. Comment by eroy on 18:37  

    i will be back! :P