mühendislik matematiği

mühendislik matematiği: (I. vize: okumadı, II. vizeden 15 dk. önce okur herhal :P ) ( sınıf ort: sonuçları belli olmayan bir vizenin sınıf ortalamasını beklemek de saçma olur di mi :) )
eski adıyla nümerik analiz, şu anki adıyla müh mat. herşeyi kısaltmak gibi bir alışkanlık var bizde hemen kısa yoldan sonuca gitmek istiyoruz :) sabırsız insanlarız yav. neyse bu derse dönelim. evet işte bu dönemin incisi olmaya aday ders. bir tek dersine girdim şu ana kadar zaten daha önce de almıştım ama bu sefer tekrar alıp not yükseltmek istiyorum :) öyle de olacak gibi. zaten standart şeyler soruluyor ama peki daha önce niye düşük aldın? diyebilirsiniz cevap: onu bilsem şimdi bu yazıları yazmıyo olurdum :) bir dersi tekrar almak eskiden yaptığım hataları görmeme yardımcı oluyormuş onu gördüm sanırım birçok düşük notlu dersi tekrar alacağım. hah siz dersiniz ki sınava ne zaman çalıştın da iyi geçti? ehehe sınav olacağı sabahtan önceki gece 12:00 de başladım 4:00 ' e kadar çalışıp " artık uyuyayım çünkü şu an uykum yok, bu iyiye işaret değil :P " diyip 2 saat uykudan sonra kalkıp gittim. aslında güçlü bir doğaçlama yeteneğim olduğu için ona güvenip böyle ekstreme şekillerde giriyorum sınava " nasılsa sınavda birşeyler yaparım dediğim " için böyle oluyor. ciddi bir iç çatışma var aslında içimde, bir iç savaş gibi. elbet bir taraf kazanmalı artık yoksa böyle sürekli savaş halinde olmak bana zarar :)
şimdi bu dersin müdavimi yeni öğrenciler her derse gelirler başta ama zaten hocamızda yoklamayı öylesine aldığından ve ders notları mevcut olduğundan giderek derse devam oranı azalıyor. ve zaten dersi daha önce almış benim gibi veteranlar :P hiç gitmiyor. aslında süper önemli şeyler olmadığı için ders notuna bakılıp öğrenilecek şeyler olduğu için hoca da bunu farkında, sağolsun iyi insandır kendisi :) ama sınav sonuçları belli değil tabii ki ya kötü gelirse gör sen o zaman havai fişekler göğe nasıl yükseliyor :P