canım sıkılıyor, yağmur yağacak :P

yav bir insanın canı sıkılır da bu kadar mı sıkılır? buna bir çaresi olan beri gelsin de söylesin. zihin açıcı, mutluluk verici, sıkıntı dağıtıcı, kas gevşetici :P bilen varsa özelden mesaj atsın ( ahaha forum dili oldu :P bilerek öyle bitirdim cümleyi niohaha :) )

  1. Comment by thay on 23:51  

    ..sıkı can iyidir kolay çıkmaz..

  2. Comment by eroy on 23:55  

    teşekkürler :) ama bu yeterli değil sanırım :)

  3. Comment by thay on 23:01  

    o zaman sıkıcan ki iyice suyu kalması kabuğunda, fitaaaaminin hepisi orda ama neyse

  4. Comment by eroy on 09:55  

    şimdi ben kocaman bi portakal olsaydım tamam sıkalım :)
    ha diyorsan portakal suyu iç geçer. onu da denedim :P
    livefourit' i okuyan insanlar hala bir çare bulamadı :)
    thay ama sen saol yav en azından bi fikir ortaya atıyosun ;)
    live4it! 1. yıl şenliklerinde sana da ödül vermeliyim :)

  5. Comment by Adsız on 02:28  

    Benim de çok canım sıkılıyor ama bir çözüm bulamadım...
    Boşa uğraşma sende sonuca varamazsın