el tes kor tek

elektrik tesisleri koruma tekniği: (I.vize:64, sınıf ort: çok yüksek yav millet coşmuş :P )
kısaca el tes kor tek diye ispanyolcaya çalan bir isim koyduğumuz şirin bir dersimiz. bayağı da gerekli aslında ama ben yine gereken önem ve eğilimi göstermedim. şimdi bu dersin sınavından önce hoca çıkabilecek yerleri söylemiş zaten elinde ders notları var daha nasıl olur da kötü not alırsın bre insan? diye bir cümle kurup beni sorgulayabilirsiniz. keşke derse daha çok girseydim de hocanın anlattığı ekstra şeyleri dinleseydim derim ben de :)
sınıf not ortalaması çok yüksek olduğundan çok ehemniyet gösterilmesi gereken bir ders olarak gözümüze çarpıyor.
bir çok derse girilmemiş olması bu derste birçok altyapı eksikliği olduğunu ortaya koyuyor. beş dakika oyunu bırak da azcık mesleğinle ilgili şeylere çalış dedirtecek durumlara sokuyor insanı :) bu ders bahçeye bakan bir yerde olduğu için kimi zaman sincaplar tarafından dikkat dağıtımından payınızı alabilirsiniz. üsütünde bir defterin ancak yarısı sığacak kadar yer olan sandalyelerde işlendiğinden ders bazen kıçınıza sandalyeden dolay kıramp girme olasığı var :P hocası iyi bir insan olması derse girmek yönünde dürtüye yol açsa da güzel günlerde ders yerine yıldız korusuna gitmek daha eğlenceli bir opsiyon gibi :)

  1. Comment by Online on 23:33  

    Hakkaten ya.Yıldız'ın bu sıralar hakkında bişi yapması lazım. Bütün öğrenciler g.t krampından şikayetçi.
    Hele A bloktaki sıralar! Zaten rahatsız bir de üzerine defter koyamıyorsun. Sıranın sürtünme katsayısı sıfıra yakın. Ne koysan hoop kayıyor aşşağı. Açık kitap sınavlarda çekilmez oluyor. Kitabımı tutucam, cevap kağıdımı mı tutucam yoksa hesap makinemi mi tutucam? 10 dk arayla birer birer düşüyo hepsi. Sınav stresinden zaten gerilmişsin bir de hesap makinesini hesap yaparken düşürmek beyne kan sıçramasına yetiyor. Ama güzel resim çiziliyor üzerlerine. Çok güsel eserlerle karşılaştım ben. (:
    ("bvuqipvd" abi böyle word verification mı olur?)

  2. Comment by Online on 23:35  

    "exgezrbo" çıktı şimdi de.
    sen mi seçiyosun bunları (: