otomatik kontrol

otomatik kontrol: (I.vize:53, sınıf ortalaması: 48 )
dersin ismini ilk uyduğumda acaba devre filan mı kuracağız? yoksa sonunda istediğim dersi buldum mu? diye bir sevinç yumağı olmuştum. ama yine kağıt üstünde hesaplar yapılan bir ders kimliği ön plana çıktı. yine az girmeler, sınavdan önceki gece ders çalışmalara kurban edilen bir ders. ders hakkında fazla atıp tutmayayım, çünkü fazla bilmiyorum :P
ama sınavı akşam sekiz buçuktaydı ondan önce de yedide bir sınav vardı. beyin ikisini kaldıramadı gibi oldu :P tabii bu ders salı günü ve ben salı günleri sabah 8 akşam yedi mesai yaptığım için tüm gün aynı verim olmuyor ve arada dersler anlamsız terimler fırtınasına dönüyor. işte o zaman toparlanmak için kahveye sarılıyorum. ama her tenefüs de içilmez ki :P hocası iyi niyetli anlatıyor maşallah yüksek alanlar da çok, hadi bakalım 2. sınavı merakla bekleniyor.