koş koş, sınav var sınav

ah bi de sana ulaşabilseydim :) kopya çekebilecek kadar yürekli bir insan değilim bunu kabul ediyorum :) ama hoca 5 dakika bizi yalnız bıraktığında keşke yanımda olsaydın :) jedi olsaydım force pull' la ordan alırdım onu ama o zaman karanlık tarafa ilk adım olurdu olay :P hikayeyi baştan anlatayım bari.
bu sabah mesleki ingilizce sınavımız vardı. elektrikten almıştım ama illa ki makineninkini de alacaksın dediler. ben de itiraz etmedim, uyumlu insanım dedim ya, öyleyim işte :P
sabah sınavın 9 da olduğu kanaatiyle çıktım yola, daha erken olması beklenemezdi, çüş artık sabah 5 sıraya mı girelim sınav için ssk kuyruğu mu kardeşim şeklinde her zaman yaptığım herşeyi geyiğe vurma şeklinde espriler yaparaktan gittim okula. kimse de sınavın saatini söylememişti kardeşim. ( ya da ben derslere gitmediğim için bilmiyordum :) )
7:43 de okuldaydım. gittim sınıfa notlarımı bıraktım ve aşağı kahve içmek için kantine indim. o sırada mutlu aradı kantine gel dedim. daha sınava 1 saatten fazla vardı her zaman son ana bıraktığım işlerimi yine son ana bırakmakta bir sakınca görmemiştim. mutlu geldi herkes e bloğa gidiyor dedi. e hadi biz de gidelim bari deyip gittik ki ne görelim sınav başlıyor! üst katta yer olmadığı için bodrum kattaki sığınağa benzer sınıfa gittik. orda da güç bela biyer buldum önümde tel sarılı bir makara vardı o ve ben sağımda solumda bakabilecek kimse yok :) mavi dosyamı koyacak yer bulamadığım anda hoca gelip " ver masanın üstüne koyayım " dedi ben de iyi niyet abidesi insan olarak verdim gülümseyerek. sonra onu bi ara fotoğraftaki sandalyenin üstüne koydu. ne bileyim hoca bizi 5-10 dakika yalnız bırakacak en önde olduğum için hocayı da tam göremiyorum.
en kötü olasılık onu öğrenciyle karıştırsam o beni görse bak sen kepazeliğe :P neyse ingilizce çeviri kısımlarını kendi birikimlerimle yaptım ama şekillerde battım :) beklediğimden iyi geçti sınav :) şimdi önümüzdeki sınavlara bakalım. zaten gaz türbinlerine de girmedim. görmeyince unutmaya çalışmak daha kolay oluyor. 00:00 'ı geçmiş saat artık çarşamba demek ki, neyse kahvemi alıp biraz ders çalışayım artık.

  1. Comment by Online on 19:09  

    sınavda ne sordular bi anlat bakalım?
    yarın da benim var. bu çeviri dediğin hangi kısımdan?
    austempering, welding methods falan...

    Bu arada imal lab. ne boktan bi yerdir ya!

  2. Comment by eroy on 00:31  

    casting de ilk şekil, çekme deneyi vardı.
    drilling vardı. çeviriler vardı.
    ben hiç çalışmadığım için neresi nasıldır tam bilmiyorum abi :) bi de yeni cevap yazabiliyorum. projeyi sabah yetiştirmem lazım hala yazıyorum :)

  3. Comment by Online on 00:46  

    bende yeni çalışıyorum zaten :)
    çekme deneyi ve drilling'i nası sordular? what is çekme deneyi gibi mi? yoksa şekil yada boşluk doldurma mı?

    Benim de projeyi yarın teslim etmem gerekiyordu. Ersun hocamdan rica ettim uzatabilir miyiz süreyi diye, bir hafta daha verdi.

    kolay gele.

  4. Comment by eroy on 00:50  

    :)
    şekillerini verdiler. bunların ismi ne dediler ve şekil üzerinde parçaların ingilizce isimlerini sordular. tezgah resmi üzerinde oklarla gösterilmiş yerlerin isimlerini sordular.
    ben de proje hocasına gittim 1 haftadır karşılaşamıyoruz hocayla yav. ben gidiyorum o yok, o olduğu zaman da ben gitmiyorum :P
    yarına nasıl olacak dur bakalım :)

  5. Comment by Online on 01:11  

    oh süper hızlı cevap!
    çok saol ipuçları için.

    tasarım I'de de tamer hocayı bulamamıştım ben.o yüzden yapamadım. sonra mail attım hocaya "nerdesiniz hocam bulamıyorum sizi" diye. online fırçaladı adam beni. (: