ve ben artık geriye bakmayı öğrendim

ilk vizeler bitti ve sonuçları da açıklanıyor. ve her zamanki gibi bir hüsran havası hakim bende. birgün gaza gelip hep sınavlardan önce çalışacam ama o birgün çok da yakın değil :P ama bu sefer birşey öğrendim, oturup her derste nerde hata yaptığımı anlamak için beyin fırtınası yapayım dedim :) ders programındaki derslerin sırasıyla gideyim. hergün 1 ders üzerinden yaklaşık 15 yılda biter :P ahaha geyiği bırak da başla artık diye içinden geçirenler artık nihaiyete erebilirler çünkü başlıyorum:

1. hidrolik makineler: ( I. vize:40, sınıf vize ort: 27 )
pompa ve türevleri üzerine kurulmuş bir ders. dönem başından beri tüm derslere girmeme ve benzerine ortaöğretim yıllarındaki kızlarda rastlanacak kadar iddialı bir deftere sahip olmama rağmen sınavı, bir gün önce çalışmaya başlamaya bağlı zaman yetersizliğine kurban gitti. 1 ders hariç tüm derslere girmiş olmam birşey değiştirmedi gibi geliyor bana sadece fotokopi parasından yırttım :) girdiği ders bölü aldığı not oranı en düşük ders olmasını bekliyordum ama dün sınavlar okununca ortalamanın üstünde
olduğumu gördüm ve fena değil gibi geldi not bana çünkü 3 sorudan 2 sini yapmıştım 1 tane de ya var ya yoktu. bu açıdan iyi gibi gözüküyor. en kötü notum olmasını beklerken iyi geldi ve beni utandırdı yerin dibine soktu :P yine de sınavın kötü olmasının sebepleri araştırılmalı diye düşünen beynimin bi tarafının gazına gelip düşündüğümde örnek soru çözmemenin kurbanı olduğum açıkça ortada. eh beynimin o tarafı madem o kadar biliyosun sınavdan önce nerdeydin? sizin gibiler zaten sadece fikir versin, uygulama sıfır :P
29 mayısta yapılacak 2. vizeye önceden çalışmazsam ben bittim, abi kesin kaldım, yaz okulu var mı?, hani bu dönem çalışacaktım, allah belamı versin, abi ders zordu be, ... gibi 85000 türlü mazeret kombinasyonu denemek zorunda kalıcam. ama bunları şimdi düşünmek nafile zamanı gelince meydan yine doğaçlamaya kalacak :)