biz gideriz sınava, hey sınava hey, sınava hey, ...

deriinn bir nefes, sonrasında houuuhh diye aldığımız havayı geri verme, hmmm diye içten bir ses, elindeki çaydan bir yudum, nıp nıp nıp diye bir çaydan gelen tada karşı bir tepki, dili hafifçe ısırıp içerde birşeyler düşün, notlara ufak bir hızlı bakış, bakalım kaç sayfa okuyacağız diye bir keşif çalışması, hmm diye başı evet nidası verircesine hafif bir sallama, yep! demek, ve avril lavigne' nin bunu söylediğinde ne kadar şirin olabileceğini düşünme, kalemin uç uzunluk kontrolü, ...
bunları yapıp da sadece zaman kaybedip kendimi oyaladığımın farkına varışın ardından, " işte başlıyoruz... " diye hidrolik makineler sınavı için çalışmaya başlayış.

  1. Comment by Online on 00:16  

    "deriinn bir nefes, sonrasında houuuhh diye aldığımız havayı geri verme, hmmm diye içten bir ses, elindeki çaydan bir yudum, nıp nıp nıp diye bir çaydan gelen tada karşı bir tepki, dili hafifçe ısırıp içerde birşeyler düşün, notlara ufak bir hızlı bakış, bakalım kaç sayfa okuyacağız diye bir keşif çalışması, hmm diye başı evet nidası verircesine hafif bir sallama, yep! demek, ve avril lavigne(burasından pek emin değilim(: )' nin bunu söylediğinde ne kadar şirin olabileceğini düşünme, kalemin uç uzunluk kontrolü, ..."

    ardından can sıkıntısı, saat kontrolü. sağdaki bilgisayara bakma oturup usise girme. öğrenci bilgisi---> başarı durum belgesi. biraz göz gezdirme. daha önceden indirilmiş olan alınması gereken dersler listesini gözden geçirme. 4 dönemlik kalkınma planı hazırlama ve not ortalamsının 2.5 olması için alınması gereken notları belirleme. sonra olası kalınabilecek dersleri belirleyip içlerinden 2 tane seçme. tekrar saate bakıp napıyorum lan ben deyip bırakmayı planladığım MAKEL II ye devam.

  2. Comment by eroy on 23:25  

    ve onca tamam aklım başıma geldi lan ben artık değiştim nidasından sonra, resmen kendimle inatlaştım dün gece çalışmıyorum lan dedim. bir isyan gibi birşey oldu bu, ben de kendi hayatımı yaşamak istiyorum dedi içimden bir ses :P sonra da diğer bir ses, tamam sen yat uyu şimdi sakinleş ben hallederim yarın spontane bişeyler çıkartırız ;) hakkatten dediğini yaptı da diğer eroy işini biliyor canım :P
    şimdi yine sınav yine can sıkıntısı yine ben niye çalışmıyorum kardeşim? sesleri :) acep kafayı mı oynattım :P yine herşeyi son ana bırakalım bakalım ne olacak :)

  3. Comment by Online on 01:07  

    %100 aynı şeyleri düşünüyordum bende.
    artık önümüzdeki döneme bakacağız.