mesleki ingilizce 1

mesleki ing I : ( I.vize: yarısı belli, diğer yarısı allah kerim, sınıf ort: kendi derdime düştüm bakamadım ) şimdi ingilizcesi iyi bir vatandaşım bunu kabul ediyorum. bu mesleki ingilizce 1 dersini 2. defa alışım. daha önce elektrik bölümden almıştım sıra makinede. ama nerdee elektriğin mesleki ingilizcesi nerde bu makinenin mesleki ingilizcesi. elektrik bölümünde güle oynaya geçtiğimiz yollar burda dikenle dolmuş :P
bayağı bir terim filan öğrenmenin yanısıra makine ile ilgili derslere ön hazırlık gibi bir durum var ortada. ama türkçesini zor geçtiğim dersin ingilizcesi biraz zor be :P sorun ingilizce olması türkçe olsa yazarım bişey de ama onun ingilizce karşılığını bilmiyorsan sınavda sallayamazsın.
başta 2 grubu da birleştirdikleri için her ders 250 kişi birlikte derse giriyorduk. tabii dersin özünü de pas geçmeyeyim. birkaç farklı hoca gelip 2-3 hafta boyunca kendi bölümüyle ilgili ders anlatıyor. aslında hoş bir olay. ama 2. hoca gelmenize gerek yok dedi ben orda koptum. yav zaten pamuk ipliğine bağlı bir ruh halindeyim sen niye beni yoldan itici eylemlere giriyosun hocam :P orda koptum ben sonra artık derse gideyim bakayım ne oluyor ne bitiyor diye bakayım dediğim gün civarı bir gün de haftaya sınav var abi sözüyle karşılaşınca telaşın melekleri gökten ellerinde arklarıyla indi bana :P
şimdi bu dersteki başarısızlığın sebebi sanırım yine rakibi ciddiye almamak olarak görüyorum. yine sınavdan önceki gece çalışmaya başlama sendromu burda açıkça kendini göstermiş. sonra pazartesi bu sınavın sonucunu öğrendim ki sonraki yazıya yazayım bu fazlasıyla uzun oldu. göze zararlı :P