hey genç! iyi bayramlar :)

bugün 19 mayıs, tüm gençlerimizin bayramı kutlu olsun. ben de bir genç olduğumdan benim de bayramım bugün. ben de isterim dışarı çıkayım, gezeyim, sinemaya gideyim, çıkışında fast food yiyeyim, sonra da risk oynayayım, -yım -yım ... gibi bir sürü bilime ve insan oğluna katkısı olmayan işlerle uğraşayım. ama bunları yapmak yerine evde oturup ders çalışıyorum. ilime irfana katkıda bulunuyorum. gerçi şu an çalıştıklarımdan sonra aklıma bir icat gelmez ama ilerde bir buluşa imza atacaksam mutlaka bu 19 mayıs gününün de bir katkısı olacaktır. işte sınavlar başlıyor artık 16 hazirana kadar hiçbir şekilde bir ara yok. ama " ben bittim! " sözü için henüz erken çünkü mayısın 22 sinde başlıyor sınavlar o gün söylerim büyük ihtimalle.
yav güya bugün oky ile da vinci şifresi' ne gidecektik. hatta ben teklif etmiştim hadi gidek cuma günü diye ama baktım ki bu hafta boyunca bir arpa boyu ödev, proje, sınav hazırlığı yapamadım o yüzden bugünü ertelemek zorunda kaldık. sanırım temmuz' un ortalarında gidebiliriz ancak :) oky affet beni abi bak burdan da özür diledim :)
şimdi sabahtan beri bir sürü faydalı şey öğrendim. şu an bunları nerde kullanacağımı bilmiyorum. aslında bilmem gerekir ama bilmiyorum şu an itiraf ediyorum bilmediğimi. fazlaca açık sözlüyüm :P
ama çalışırken de bayağı sıkılmaya başladım artık :) o yüzden biraz yazı yazarsam geçer diyorum. evde de kimse olmadığından ve kendi kendime konuşmak bana bi yarar getirmeyeceğinden yazıyorum. yazıyorsam sebebi var kardeşim.. ne şee!
ahaha çok güldüm şimdi kendime yanılmıyorsam korsan tv den aklımda kalmış olmalı bu " ne şee! " sözü.
" vay eroycum gülüyosun var sende birşeyler! " diyebilir dikkatli okuyucular :) yok bişey içimiz kötü ama blogum salt sevda blogu olsun istemiyorum. adımız Live4it! ise yaşamımızın bir amacı ile ilgileniyoruz. salt sevgiliye duyulan özlem olsaydı. Live4her! filan yapardık :P ama Live4it! bir tesadüfün sonucu ortaya çıkan bir isim ve güzelliği de orda. bir insana bağlı bir yaşamdansa bir amaca bağlı yaşamı seçen insan olmak istiyorum. o yolda karşıma çıkacaklarla arkadaş olayım, onlara aşık olayım, onlarla güleyim,... vs :) diğer çapçılara benzemiyosun dedin ya ben de o zaman tekrar uyandım desem yeridir. her zaman olduğu gibi biriyle karşılaşmak için geç kalmış olsam da, henüz kaçırmadığım şeyler için biraz hızlı koşmam gerektiğini anladım. aslında pek de emin değilim kendimden. bunu yazıyorsam içimde bir yerlerde inançsızlık var demek ki. ama geçtiğimiz yazılardan birinde bir çin atasözü ne demişti? yürüyen üç aptal, oturan üç bilgeden daha çok yol alır. şimdi bi de yürüyen bir bilge düşünün neler olur kimbilir :P

  1. Comment by Adsız on 17:48  

    ohooooo
    livefourit lovefourit olmuş haberimiz yok
    Yazan:yine o anonymous

  2. Comment by eroy on 17:52  

    işte ben de o yüzden dört bir bloga haber saldım :P
    tez livefourit' in atı hazırola diye :)

  3. Comment by Adsız on 17:56  

    İPTİDAİ-İ BAĞDATA SEFER OLANDA
    ATLADI HENDEĞİ GEÇTİ GENÇ OSMAN

  4. Comment by eroy on 18:03  

    hmmm sanırım iyi bişey dedin. içinde anlamadığım kelimeler çok olsa da bi küfür anlamı taşıdıklarını sanmıyorum :)
    2. satırı anladım. orası kolay. e ben de rome total war' da az fetihler yapmadım :)
    iptidai-i romaya sefer olanda
    atladı geçti hendeği eraius victoriuos
    doğru mu yazdım :)

  5. Comment by Adsız on 18:08  

    doğru düşünmemişsin ki doğru yazasın

  6. Comment by eroy on 18:11  

    osmanlıcam zayıf :) onu da kabul ediyorum.

  7. Comment by Online on 02:25  

    şenlik programını gördük mü?
    hergün ayrı ayrı sınavım var.

  8. Comment by eroy on 09:57  

    eheheh aynen abi benim de öyle :)
    sırf bi dönem şenliklere katılmak için bırakacam tüm dersleri en sonunda :P