böyle kedi başka yerde yok!

yav bu kedi okulun en yaşlı kedisi sanırım. ya da dur sanırım yanlış oldu. öyle hakkatten, sanırım fazla orda. kafasının önündeki tüyler seyrelmiş, insandaki saç dökülmesi diyelim biz ona. gel pisi pisi diyosun tınmıyo, yani iyi duymadığı ortada. anlamsız sağa sola bakıyo iyi duymadığı hipotezini ekle saç dökülmesi benzetmesine. sonra anlamsız hareketleri var, garip garip sesler çıkarıyor, kendince bi dünyası var gibi bunu tipik bunaklık semptomlarıyla bağdaştırıp diğer verilere ekledim mi al işte sana bu kedinin yaşlı olduğunun kanıtı :)
tabii ki tıbbi testler ve karbon hesapları kedinin yaşını daha iyi ortaya koyar ama hayvana o kadar rahatsızlık vermeye gerek yok zira dengesiz zaten tırmalar filan korkarım ben :) kedileri severim ama tırmalanmaya veya şiddete mağruz kalmaya dayanamam :P sevdiği için yapsa tamam derim hani sevme tarzı öyledir, sevgiye karşılık vermemek olmaz, içli insanım gece rüyama girer :P ama istemiyosa rahatsız etmem :)
bu fotoğrafta da bilgisayar laboratuarına camdan baktı önce, sonra kafasını içeri uzatıp miyavladı. ben artık her kediyi gördüğümde tik haline gelmiş olan gel pisi pisi sözümü söyledim ama hiç oralı olmak yoktu kedide :) sonra içeri girdi camdan şöyle bi bakındı yine anlamsız sesler, ve sonra da diğer camdan çıktı :) gece sokakta görsen korkacağın bir tip kedicik :) yaşlıya saygı kuşağı çerçevesinde arkasından fazla konuşmayayım. uzaktan da olsa severim onu :) sevdiklerime uzaktan bakmaya alışık bir insanım ben.

  1. Comment by Adsız on 18:12  

    yav bırak bu Animal Planet ayaklarını Mike sizin gibi gençleri
    Gülhanede görmek isteriz.

  2. Comment by eroy on 18:15  

    dün de gördüm kendince dolaşıyodu koridorda :)

  3. Comment by Adsız on 18:20  

    kendince geziyor derken başkasınca olma ihtimali var mı

  4. Comment by eroy on 18:22  

    yok. genel bir kanı diyelim biz ona :)

  5. Comment by Adsız on 00:09  

    biz derken kimi kastediyorsunuz siz

  6. Comment by eroy on 00:40  

    genel bir kanı olduğuna inananları :)

  7. Comment by thay on 16:02  

    boğa kanı, öküz gözü, kalecik karası

  8. Comment by eroy on 22:53  

    hmmm :) enteresan 3 şey

  9. Comment by thay on 21:08  

    3 vakte kadar sen ben gen daha ilgincine gidebilir

  10. Comment by eroy on 08:22  

    3 vakit çabuk geçer umarım :) sen ben gen söz üçlüsünden bir anlam çıkaramadım yine :)

  11. Comment by thay on 21:22  

    o zaman bakınız: tübitak popiler çocuk kitapları dizisi

  12. Comment by eroy on 22:15  

    hah tamam şimdi dank etti :) ya ben o kitapları çok seviyorum. hatta 1-2 hafta önce kitapçıda görmüştüm de alsam mı diye düşündüm. resimleri çok hoşuma gidiyor :) ben de o kitaplardan dünyamız ve uzay, bi de astronomi kitabı var. severek okumuştum zamanında.