gaz türbinleri

gaz türbinleri: ( I.vize: bilmiyorum, sınıf ort: sınav notunu bilmiyorum sen bana ortalama soruyosun ayıp ama :P ) şimdi bi söz vardı. yaratanı yaratılandan dolayı sevmek diye. işte bu dersi de derse girenden dolayı seviyorum :)
her salı olan :) tüm derslere girdim. öyle böyle anlatılmaz yaşanır bi defter tuttum. ama " olmadı be koç! sıkma canını " dedirtecek bir sınav oldu :) güzel şeyler öğrendiğim bir ders oldu sıkmadan ders anlatıyor hoca, herşeyi yazdırıyor ve ordan soruyor tam da istediğim hocaya denk gelmişim ne istiyorum öyle değil mi? ama " ey, eroy çanlar kimin için çalıyor? aklını başına niye almıyosun? :P " bu ders de heba oldu diyecem ama çok şey öğrendim mesela bir çok ünlü hakkında derste anektodlar sunuyor hoca, onları yazıyorum.
her hafta heyecanla beklediğimiz bir ders olmakla birlikte, ilerisine ümitle baktığımız alacağımız düşük nota rağmen 2. sınavlarla birlikte çıkışta olmasına kesin gözüyle bakılıyor.